Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Geweldig zonder striping .
      En dan nog eens het knappe maar sobere Spacegrau .
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Ik vind het uiterlijk maar niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Van welk team is die?

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zou BMW nu ook voor hun auto's samenwerken met Akrapovic uitlaten? Want alle auto's in dit filmpje hebben zo'n uitlaatsysteem.

Comment

• Naar het schijnt is BMW heel veranderlijk in het kiezen van hun "tiers" (nederlandse benaming ontsnapt mij ), het zou best kunnen dat ze bepaalde uitlaten voor bepaalde modellen uitbesteden aan Akrapovic. Ook hun uitbestedingen zijn pure business, beste specificaties voor de beste prijs.

Comment

• Weet niet of deze hier al eens is gepost?

Zoja , sorry ...
                zo neen , veel kijkplezier

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Zou BMW nu ook voor hun auto's samenwerken met Akrapovic uitlaten? Want alle auto's in dit filmpje hebben zo'n uitlaatsysteem.
                  Bij hun motorfietsen gebruiken ze inderdaad akrapovic dempers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Weet niet of deze hier al eens is gepost?

Zoja , sorry ...
                    zo neen , veel kijkplezier

http://www.youtube.com/watch?v=ADNb0...layer_embedded
                    Zit jij hier aan het stuur Toere ?

Moest er zo'n madam instappen zou ik wel zoveel niet rijden, maar ergens een rustig steegske opzoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                      Zit jij hier aan het stuur Toere ?

Moest er zo'n madam instappen zou ik wel zoveel niet rijden, maar ergens een rustig steegske opzoeken
                      Wat denk je zelf ?

Ik zou ze ne keer goe onderzoeken

Comment

Ik zou ze ne keer goe onderzoeken
                        Ah ge weet het ! Zeker als ze er vet voor betaalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                          Ah ge weet het ! Zeker als ze er vet voor betaalt
                          Ze mag gratis bij mij , sympathiek he

Comment

• Die de film heeft gemaakt was er precies ook ondersteboven van, want het geluid klopt niet. Dat is het V10-geluid van de M5...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Van welk team is die?
                              Geen.

Eigenaar van de grijze heeft wel een raceteam in Nederland geloof ik (non-BMW), eigenaar van de witte is puur voor de fun zo ver als ik weet (en had hiervoor een 996 GT3 cup). Beide M3's zouden nu ongeveer op GT4-specs zitten

De gesloten trailer van de grijze werd trouwens getrokken door een Q7 V12TDI

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Geen.

Eigenaar van de grijze heeft wel een raceteam in Nederland geloof ik (non-BMW), eigenaar van de witte is puur voor de fun zo ver als ik weet (en had hiervoor een 996 GT3 cup). Beide M3's zouden nu ongeveer op GT4-specs zitten

De gesloten trailer van de grijze werd trouwens getrokken door een Q7 V12TDI

Och is dat die kerel die begonnen is van occasie straat M3. Er was in vorig topic een link naar forum waar ie op zat, met de opbouw dacht ik.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                    Och is dat die kerel die begonnen is van occasie straat M3. Er was in vorig topic een link naar forum waar ie op zat, met de opbouw dacht ik.
                                    Jup, dat is de witte geworden Van de grijze is geen topic, maar alletwee zitten ze op driving-fun.com
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

Ze mag gratis bij mij , sympathiek he
                                      Dat wist ik wel dat gij een sympathieke mens zijt

Comment

• Fuck zeg, 'k heb me net een M3 cabrio samengesteld op de BMW Car Configurator en kom op zo'n €97.000... Verdomd veel geld vind ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                          Fuck zeg, 'k heb me net een M3 cabrio samengesteld op de BMW Car Configurator en kom op zo'n €97.000... Verdomd veel geld vind ik!
                                          Efkes geduld .... of zie je deze van BMWMB niet graag ?

Comment

Working...
                                          X