Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
+ YouTube Video
Zou BMW nu ook voor hun auto's samenwerken met Akrapovic uitlaten? Want alle auto's in dit filmpje hebben zo'n uitlaatsysteem.
Comment
-
Naar het schijnt is BMW heel veranderlijk in het kiezen van hun "tiers" (nederlandse benaming ontsnapt mij ), het zou best kunnen dat ze bepaalde uitlaten voor bepaalde modellen uitbesteden aan Akrapovic. Ook hun uitbestedingen zijn pure business, beste specificaties voor de beste prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZou BMW nu ook voor hun auto's samenwerken met Akrapovic uitlaten? Want alle auto's in dit filmpje hebben zo'n uitlaatsysteem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWeet niet of deze hier al eens is gepost?
Zoja , sorry ...
zo neen , veel kijkplezier
http://www.youtube.com/watch?v=ADNb0...layer_embedded
Moest er zo'n madam instappen zou ik wel zoveel niet rijden, maar ergens een rustig steegske opzoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenZit jij hier aan het stuur Toere ?
Moest er zo'n madam instappen zou ik wel zoveel niet rijden, maar ergens een rustig steegske opzoeken
Ik zou ze ne keer goe onderzoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Ik zou ze ne keer goe onderzoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenAh ge weet het ! Zeker als ze er vet voor betaalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVan welk team is die?
Eigenaar van de grijze heeft wel een raceteam in Nederland geloof ik (non-BMW), eigenaar van de witte is puur voor de fun zo ver als ik weet (en had hiervoor een 996 GT3 cup). Beide M3's zouden nu ongeveer op GT4-specs zitten
De gesloten trailer van de grijze werd trouwens getrokken door een Q7 V12TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGeen.
Eigenaar van de grijze heeft wel een raceteam in Nederland geloof ik (non-BMW), eigenaar van de witte is puur voor de fun zo ver als ik weet (en had hiervoor een 996 GT3 cup). Beide M3's zouden nu ongeveer op GT4-specs zitten
De gesloten trailer van de grijze werd trouwens getrokken door een Q7 V12TDI
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk BerichtenOch is dat die kerel die begonnen is van occasie straat M3. Er was in vorig topic een link naar forum waar ie op zat, met de opbouw dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZe mag gratis bij mij , sympathiek he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenFuck zeg, 'k heb me net een M3 cabrio samengesteld op de BMW Car Configurator en kom op zo'n €97.000... Verdomd veel geld vind ik!
Comment
Comment