Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
    Ik kan bij deze met veel plezier vertellen dat ik mijn toekomstige M3 heb gevonden!
    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Het betreft een M3 van italiaanse afkomst met 104000km op de teller. Heeft gisteren een volledig nazicht gekregen bij BMW meeusen in Kalmthout om toch zeker te zijn dat deze niets te verbergen heeft (ongeval,...) Het blijkt dus om een zeer gezonde wagen te gaan die er best nog keurig uitziet, op de velgen na. Die hebben wel wa borduurkes ontmoet :-(

Hij heeft ook de de terugroepactie van BMW gehad. Onderhoudsboekje volledig en netjes ingevuld.
    Normaal ergens volgende week kan ik hem gaan afhalen, dat wordt dus tandenbijten.

Nu heb ik wel een vraagje;
    Is er iemand die weet of je hier gemakkelijk een ipod interface kunt inplaatsen? Heb dit op de audi en da is toch echt wel een handig ding hoor.
    I-Pod - dock kan je bij BMW Dealer krijgen (je kan je I-Pod dan aansluiten in 't handschoen kastje en besturen via het stuur! Je moet dan BMW albums maken. Ga ik binnenkort ook laten inbouwen in mijn M3.

En een dikke proficiat hé!
    Last edited by Alfa-Beemer; 30/10/2010, 13:59.
    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
      die midnight blue E92 M3 van hierboven is echt prachtig, maar is dat standaard bmw kleur ?
      heb eens gekeken op BMW configurator en daar staat die precies niet tussen, ook niet bij de individual kleuren...
      Volgens het voorstellingstopic is het een kleur besteld via BMW Individual, gebaseerd op carbon zwart met een iets sterkere blauwe tint. Kostprijs 4550$, het interieur kostte 3775$.

Comment

• Nog eentje voor het slapen gaan:

Comment

• Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
              die midnight blue E92 M3 van hierboven is echt prachtig, maar is dat standaard bmw kleur ?
              heb eens gekeken op BMW configurator en daar staat die precies niet tussen, ook niet bij de individual kleuren...
              Dat is nachtblau metallic, een kleur die al een hele lange tijd als Individual-kleur te krijgen is, van in de eerste helft van de jaren '90 al (is - dacht ik - soms geleverd geweest op bepaalde verindividualiseerde speciale series ook). Subliem mooie tint, maar zeer gelijkend op azuritschwarz en carbonschwarz ja. Nachtblau metallic vind ik meer gelijken op carbonzwart dan azuritschwarz, dat laatste is echt 'n kleur die de twee kanten op gaat afhankelijk van het licht, nachtblau en carbonschwarz niet ... die hebben die neiging nog wel wat als ze gedetailed en perfect staan, maar van zodra de alldaylife "schade" erop komt of 'ie wat vuil staat tonen die beide kleuren eigenlijk eerder 'n gewoon donkerblauw.

Vreemd dat 'ie dus niet voor azuritschwarz is gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Harris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Dat is nachtblau metallic, een kleur die al een hele lange tijd als Individual-kleur te krijgen is, van in de eerste helft van de jaren '90 al (is - dacht ik - soms geleverd geweest op bepaalde verindividualiseerde speciale series ook). Subliem mooie tint, maar zeer gelijkend op azuritschwarz en carbonschwarz ja. Nachtblau metallic vind ik meer gelijken op carbonzwart dan azuritschwarz, dat laatste is echt 'n kleur die de twee kanten op gaat afhankelijk van het licht, nachtblau en carbonschwarz niet ... die hebben die neiging nog wel wat als ze gedetailed en perfect staan, maar van zodra de alldaylife "schade" erop komt of 'ie wat vuil staat tonen die beide kleuren eigenlijk eerder 'n gewoon donkerblauw.

Ik zie bij zo'n kleuren niet echt de meerwaarde tegenover Jerez zwart bij gewoon daglicht.

Mooi wanneer gedetailed en met de blakende zon erop, maar voor de rest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Daarstraks nog op 'n B8 4,6 tegengekomen van 1996, dus idd sinds jaren 90' al beschikbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Harris
                      Jup, beste autojournalist van't moment denk ik, en hij is nog grappig ook

+ YouTube Video

Comment

• Een echte liefhebber Ik kan er mij volledig in herkennen.

Hier is het vervolg van dat filmpje:

+ YouTube Video

Comment

• Ik vind het net iets aangenamer kijken naar Jason Plato van 5th Gear.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Ik vind het net iets aangenamer kijken naar Jason Plato van 5th Gear.

Comment

Ik vind het net iets aangenamer kijken naar Jason Plato van 5th Gear.
                              Die heeft zo'n klote nasaal accent

Comment

• wat een sound toch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  wat een sound toch!
                                  Harris of Plato?
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Kmk.
                                    OO 00 OO

Comment

Kmk.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

langs deze kant ziet er het nog niet zo slecht uit
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X