Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Here are some specs. Pics appear to show the same muffler we have..yuk
Specifications:
• Race bodyshell GT4, painted in alpinwhite
• Carbon roof , Makrolon rear and side windows
• S65 8-cylinder engine with single mass flywheel, race clutch and release bearing
• optimized race exhaust system
• 6-speed H-pattern gearbox (series ratios)
• final drive i = 3,85 with lamella differential and cooling
• FT3-fuel tank system 100l
• air condition system of series car
• optimized suspension with adjustable ÖHLINS race shocks, stiffer anti-rollbars and
suspension mountings
• AP racing brake system 385 mm (FA) and 355 mm (RA) with monoblock calipers
• ABS race spec.
• BBS rims 9,5x18” and 10x18” with Dunlop tyres
• Quick-release steering wheel
• Race seat Recaro Pro Racer SPG Hans and safety belt
• Fire extinguisher system and necessary safety devices
• Basic display with laptimer
• Xenon headlights
• Airjack system
Price: 120.000,00 EUR (excl. VAT)
Options:
• RECARO seat Pro Racer SPA Hans 950,00 EUR
• RECARO seat Pro Racer size XL 1.050,00 EUR
• Deletion of FT3- fuel tank system minus tba
• Deletion of airjack system minus tba
• Spare engine in flight case tba
• Set rims BBS 9,5x18” (FA), 10x18” (RA) 1.180,00 EUR
haha ziek! kerel met die gt3 rs zal wel effe gevloekt hebbe
Ik weet het niet ? Die kerel zal toch ook wel beseffen dat een M6 een 5liter V10 heeft en dat die op de snelweg sowieso sneller is . Ik zeg nu niet op een circuit , maar ik denk dat zo'n GT3 vertrekkend op een snelheid van 120km/h + toch altijd voorzichtig moet zijn met een M6 . Zelfs standaard ..
Mjah, pas op... die M5 en M6 zijn écht ziekelijk snel. Ik herinner mij nog een filmpje waar de M6 nog terugkwam op hoge snelheid tegen een 997 Turbo, op papier ook rapper.
Da's alleszins raar. De M6 is zo'n 400 kg zwaarder, heeft een groter frontaal oppervlak, en is nauwelijks 20 pk krachtiger. Geen idee hoe 't zit qua Cx (of SCx), maar bon.
Als 't een M5board filmpje was -> oppassen, der wordt daar nogal pro BMW getweaked soms.
Da's alleszins raar. De M6 is zo'n 400 kg zwaarder, heeft een groter frontaal oppervlak, en is nauwelijks 20 pk krachtiger. Geen idee hoe 't zit qua Cx (of SCx), maar bon.
Als 't een M5board filmpje was -> oppassen, der wordt daar nogal pro BMW getweaked soms.
I know I know.. 't was een filmpje van één of ander Brits magazine. 100% zeker.
Precies wat ik bedoel , zo'n M6 moet je echt niet onderschatten.
Zo zie je maar dat cijfers op papier niet het hele verhaal vertellen
Porsche heeft een enorm tractievoordeel door z'n AWD, lagere gewicht én gewicht op de achteras. Zo zal die misschien wel een paar seconden sneller naar de 200 gaan, maar éénmaal op snelheid...
Comment