Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    Hela hola, op uw woorden letten hé.
    Ik heb ook iets Amerikaans onder m'n gat van tijd, ik weet waarover ik spreek dus.

Comment

• Maf!

Zelf ook ooit vergelijkende testrit kunnen doen met o.a. een 997 turbo en een M6 bij de deelnemers, en toen was de M6 niet opgewassen tegen de turbo. 't Verschil was niet zo groot (meestal vanaf 80 à 100 per uur tot 220 en meer), maar constant en de Porsche was steevast de snellere. Erger wordt het als je met de BMW niet in de juiste versnelling zit, dan verlies je meteen een hele hap. Bij de Porsche is dat niet zo erg, omdat 'ie met al z'n drukgevoede koppel vergevingsgezinder is. De Porsche voelt daardoor ook een pak sneller aan, de M6 is eerder bruut en geeft duidelijk 't gevoel van noodzakelijkerwijs in z'n (nogal smalle) optimale bereik gereden te moeten worden, terwijl de Porsche eerder effortless de rest een neus draait, maakt niet uit welke versnelling je in zit.

Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
      there is no substitute for cubic inches !
      M6 = 5000 cc
      P = 3,800 cc
      Testje eens herhalen met een facelift turbo? Of met een turbo s?

Comment

• manuele 997.2 that is

PDK maakt die karren veel te rap onder de 200 per uur

Comment

• Schitterende save:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Hoe zit het nu met de betrouwbaarheid van die V10 blokken? Daarstraks bij mijn Benz mechanieker een M6 zien staan met een open hart operatie... de cilinderkoppen waren eraf. (ben vergeten te vragen waarom )

Comment

• Het blok van die van Dragon was al eens vervangen, en nu had hij er weer problemen mee gehad. Dus super betrouwbaar zijn ze alleszins niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Schitterende save:
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Godmiljaar dienen tweede slide, die was (zeker in 't begin) ne scary one ... maar schitterend omgezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                  Het blok van die van Dragon was al eens vervangen, en nu had hij er weer problemen mee gehad. Dus super betrouwbaar zijn ze alleszins niet.
                  Ja, maar er waren nog dingen mis met de geschiedenis van die auto. Is ook eens tegen een brugpeiler geknald als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                    Het blok van die van Dragon was al eens vervangen, en nu had hij er weer problemen mee gehad. Dus super betrouwbaar zijn ze alleszins niet.
                    Zullen wel betrouwbaar zijn, misschien niet zo sterk als hun fameuze 6-inlijn motoren maar die zijn dan ook de specialiteit van BMW hé.

Volgens mij worden die dingen ook hard afgetrapt..

Comment

• Het is vooral die SMG die fragiel is bij de m5/m6.

Comment

• Vandaar -> manuele bak.

Zou er al één Europeaan zijn die die mod heeft gedaan? De stukken zijn readily verkrijgbaar, dus...

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Hemels.
                            V8

Comment

• Nog steeds één van de beste klinkende V8'en vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Schitterende save:
                                + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Vandaar -> manuele bak.

Zou er al één Europeaan zijn die die mod heeft gedaan? De stukken zijn readily verkrijgbaar, dus...
                                  Die is alhier nooit met manueel verkrijgbaar geweest, en in de US wel? Omgekeerde wereld!

Comment

• Top Gear over de BMW M3 GTS

http://www.topgear.com/uk/photos/bmw...1-05?imageNo=0

It's also one hundred and twenty thousand pounds. Ridiculous. Pointless. Perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      FAK, kmoest er van wenen, zo episch.

Als ik in mijn leven eentje zie, ga ik al heel content zijn.

Comment

• Voor de freaks...

+ YouTube Video

Comment

• Cool, spijtig dat er geen mini werkende V8 in ligt
                                          1984 BMW M635CSi F u n
                                          1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Working...
                                          X