Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOf ArtCar-gewijs. Ik heb geen idee of je om zo'n wraps kan verzoeken, maar moest het gaan...
Maar ik vind dat met zo'n striping je auto een spoiler nodig heeft. En dat zie ik niet direct gebeuren op de CSL...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDa was ook mijn gedacht!
Maar ik vind dat met zo'n striping je auto een spoiler nodig heeft. En dat zie ik niet direct gebeuren op de CSL...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk daarentegen heb wél een spoiler...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDie velgen een maat of 2 kleiner en het zou tien keer knapper zijn. Nu is het idioot...
Nee, ik vind 'm echt af nu velgen absoluut nt kleiner nemen
Comment
-
Howla
Oorspronkelijk geplaatst door SCOTT26If you look at the BMW Concept 6 Series Coupe which of course is more or less what the production car will look like.
You can see how the car at the front is very pushed forward especially with the intakes and how the car has become more edgier than the previous E63 M6 Coupe.
What the artist has done is enhanced on that thinking by rendering how the M car will look and he has an almost exact representation of how the car will appear especially in regards to the lower aerodynamics which you see on the production car how wide and large they are for the standard V8 650i Coupe.
Well M engines need a lot more air as does their brakes for optimum cooling, so it will see an increase in height and width with the aerodynamics.
And like the 1M Coupe. M6 Coupe is a Dr.Segler car so beginning with the 1M we will see a progress in typical M design and aerodynamics. M6 Coupe will be the epitome of this new visual look, that will be carried over to the M3 and next generation 1M models and whatever comes between these two future models.
A Z4M is inevitable - The 1M dies by 2012 as does the M3 by mid 2012.
The M5 will be available as it joins the X5M and X6M with the M6 Coupe coming later in 2012. This leaves nothing for the compact-medium segment for M Division. The same problem when the previous car was introduced , the M3 was just about dead and nothing to support the larger M5 and M6 models.
That is why the talking about a Z4M is getting louder again.
It wont be a V8 though - That engine dies with the M3.
Discussion lies with the idea of recooperating short-term development investment with the powerplant devised for the 1M Coupe.
This will help BMW recover development costs of the short-term units of the 1M Coupe.
Comment
-
Bij gebrek aan topic even hier neerplanten.
De M3 staat eindelijk thuis!
Ondertussen heeft 'ie gekregen:- 4x Pagid geel
- groot onderhoud
- uitlijning
Eind deze maand gaat hij binnen bij Frits- Veerpootbrug achter
- Camberplates (ik kan nu max. -1°40" gaan)
- KW 'verbindingsarmpjes' of iets dergelijks
- GT3 kuipjes
Eerste afslankingskuur is begonnen, reservewiel en krik zijn naar de kelder verhuisd. Eerste indrukken van m'n eerste rit op het droge zijn niet 100% positief, zo'n E36 communiceert echt niet genoeg naar m'n zin, ik hoop dat kuipstoelen daarin wat helpen. Servostuur is ook m'n ding niet maar ik vrees dat ik daarmee moet leren leven. Gewicht blijft ook een issue, ook daar zal ik moeten wennen komende van zo'n lichtgewicht.
De motor is een geschenk, koppelrijk en zeer melodieus echt een droom, de ophanging is fantastisch, in combinatie met de juiste geometrie komt dat dynamisch wel goed. M'n remmen voelen zeer krachtig aan maar zelfs met m'n nieuwe blokken zit ik nog met een 'gedaver', ik vermoed dat m'n schijven niet 100% recht zijn. Laten afdraaien een optie?
Bij het uitlijnen ook gemerkt dat één achterste band beschadigd is, ik zou dus twee Kumho Ecsta V700 in 235/40/17 moeten hebben, te vinden in België?
Comment
-
M'n centrale vergrendeling geraak ik ook niet wijs uit. Hij vergrendelt automatisch alle deuren als ik start. Maar als ik de auto wil afsluiten werkt centrale vergrendeling niet. De koffer kan ik niet sluiten aangezien ik het slot in het kofferdeksel met m'n sleutel niet kan draaien.
Nu geen groot probleem maar ik zou toch graag m'n koffer kunnen afsluiten in de toekomst...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
Comment