Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Bij gebrek aan topic even hier neerplanten.

ik vermoed dat m'n schijven niet 100% recht zijn. Laten afdraaien een optie?
    Als je remt, trilt je stuur dan bij een bepaalde snelheid?

Laten afdraaien kan een goedkope optie zijn, maar de kans dat ze dan opnieuw scheef trekken is zeer groot, omdat je er toch mee gaat tracken. Je kunt het natuurlijk altijd eens proberen, tis pakken goedkoper dan een set nieuwe schijven.

Ik had de schijven op mijn Clio ook krom gekregen, heb die laten recht trekken, maar na wat stevige ritjes voelde ik toch weer een begin van "daveren" bij het afremmen. Dus ik vermoed dat ze opnieuw aan het scheef trekken waren.

Comment

De M3 staat eindelijk thuis!

Lichte shizzle, wel jammer dat ze allemaal even breed zijn:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
        Eerlijk? Ik had nog 10k meer verwacht.
        Moest het een sportevo zijn OK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Lichte shizzle, wel jammer dat ze allemaal even breed zijn:

http://cgi.ebay.de/zweit-BBS-RC041-E...item53dace7e7c
          Wel smalle shizzle hé... Gewicht is eigenlijk niet zo voordelig, als m'n huidige 9kg zijn en deze 8,8kg?

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              You have no airconditioning ?

Wat doet die manuele airco dan in het midden ? Stof blazen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                Eigenaar hiervan is toevallig gene jonge gast, regio Leuven, studerend aan de KHLeuven? Lekkere brom wat daar uitkomt wel!
                Weet ik niet...

Comment

Wel smalle shizzle hé... Gewicht is eigenlijk niet zo voordelig, als m'n huidige 9kg zijn en deze 8,8kg?
                  Uw voorste zijn 8.94 en achterste 9.48.

'k dacht dat 't meer verschil was.

Comment

Uw voorste zijn 8.94 en achterste 9.48.

'k dacht dat 't meer verschil was.
                    Tiens, waarom zijn mijn achterste zwaarder terwijl ze even breed zijn?

Comment

• Ik heb de mijne 'es gewogen en kwam op net iets meer dan 7,5 kg uit, mét balanceerlood, ventiel en een hoop rubberplakken op de binnenkant. En een laagje "aftermarket" verf.

Comment

Tiens, waarom zijn mijn achterste zwaarder terwijl ze even breed zijn?
                        Dan heb je niet de originele set erop zitten.

Zijn ze 7.5 of 8.5 breed rondom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                          You have no airconditioning ?

Wat doet die manuele airco dan in het midden ? Stof blazen ?
                          ik zie toch geen airco ze.. (knopje met sneeuwvlokje)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Ik ook niet.

Comment

Dan heb je niet de originele set erop zitten.

Zijn ze 7.5 of 8.5 breed rondom?
                              Hoe achterhaal ik dat?

Mijn achtervelg toont dieper maar m'n bandenmaat is hetzelfde rondom...

Comment

De M3 staat eindelijk thuis!

Ondertussen heeft 'ie gekregen:
                                • 4x Pagid geel
                                • groot onderhoud
                                • uitlijning

Eind deze maand gaat hij binnen bij Frits
                                • Veerpootbrug achter
                                • Camberplates (ik kan nu max. -1°40" gaan)
                                • KW 'verbindingsarmpjes' of iets dergelijks
                                • GT3 kuipjes

Eerste afslankingskuur is begonnen, reservewiel en krik zijn naar de kelder verhuisd. Eerste indrukken van m'n eerste rit op het droge zijn niet 100% positief, zo'n E36 communiceert echt niet genoeg naar m'n zin, ik hoop dat kuipstoelen daarin wat helpen. Servostuur is ook m'n ding niet maar ik vrees dat ik daarmee moet leren leven. Gewicht blijft ook een issue, ook daar zal ik moeten wennen komende van zo'n lichtgewicht.

De motor is een geschenk, koppelrijk en zeer melodieus echt een droom, de ophanging is fantastisch, in combinatie met de juiste geometrie komt dat dynamisch wel goed. M'n remmen voelen zeer krachtig aan maar zelfs met m'n nieuwe blokken zit ik nog met een 'gedaver', ik vermoed dat m'n schijven niet 100% recht zijn. Laten afdraaien een optie?

Bij het uitlijnen ook gemerkt dat één achterste band beschadigd is, ik zou dus twee Kumho Ecsta V700 in 235/40/17 moeten hebben, te vinden in België?

Dat komt hier precies goed hé! Echter die KW verbindingsarmpjes stel ik me wel vragen bij? Is dat voor de stabi?

Kromme schijven kan nog altijd en nieuwe kosten bergen geld. Zit het hitteschild er nog op?

Ivm gewicht, je zal niet anders kunnen dan het hele interieur te slopen enz zoals ik gedaan heb om het echt wat lichter te maken. Die kuipjes alleen gaan wel iets helpen maar niet zo hard voelbaar... Zeker als je nog van plan bent een rolkooi te plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Jullie hebben gelijk.

Net effe gekeken. Bij de manuele zijn er 3 knopjes rond de middenste draaiknop. Interne luchtcirculatie, sneeuwvlokje en achterruitverwarming.

Shit zeg. Geen airco in zo'n kar.

Comment

Hoe achterhaal ik dat?

Breedte van de velg staat normaal op de binnenkant ergens.

Comment

Hoe achterhaal ik dat?

Staat op de velg, kan binnen of buitenkant zijn.

Indien ze dieper tonen, dan zullen ze 7,5 & 8,5 breed zijn...

Comment

Hoe achterhaal ik dat?

De GT heeft 7.5 vooraan en 8.5 achteraan, maar de bandenmaat is rondom hetzelfde (235/40/R17). Als je achtervelg dieper toont, zal je wel de originele velgen hebben.
                                        AutoMinded.be

Comment

• 't Is verdorie toch een vet ding om in uw garage te hebben staan.

Enige Wax-it liefde gaat wel nodig zijn, Swirl-It is langs geweest bij de vorige eigenaar denk ik.

Comment

Working...
                                          X