Oorspronkelijk geplaatst door janvkn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Pfff
Zó hard op je lijf geschreven!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenPfff
Zó hard op je lijf geschreven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk denk wel dat dit een betere match is dan dat fragiel lichtgewicht. Al zal ik dat stuurgevoel en niveau van communicatie altijd blijven missen en zoeken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenOoit
Strax pintje?herre is in gent om 7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk denk wel dat dit een betere match is dan dat fragiel lichtgewicht. Al zal ik dat stuurgevoel en niveau van communicatie altijd blijven missen en zoeken...
Dus!
Er is hoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenjij zou beter wat thesissen!
Strax pintje?herre is in gent om 7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.
Dus!
Er is hoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.
Dus!
Er is hoop.
Nu, realistischer gesproken, als ik beslis deze langer bij te houden kan dat wel een leuke basis zijn om stelselmatig op te houden naar iets écht capabel. Volledige kooi, uniball, volledig strippen, airbox, ...
Er is ruimte en tijd voor verbetering!
Weet iemand welk nut zo'n isolatietapijt en de binnenkant van een motorkap heeft -buiten zwaar hangen wezen en isoleren- ik heb precies de neiging dat ding eraf te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Weet iemand welk nut zo'n isolatietapijt en de binnenkant van een motorkap heeft -buiten zwaar hangen wezen en isoleren- ik heb precies de neiging dat ding eraf te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVoor €30.000 aan aanpassingen ben ik gesteld?
Nu, realistischer gesproken, als ik beslis deze langer bij te houden kan dat wel een leuke basis zijn om stelselmatig op te houden naar iets écht capabel. Volledige kooi, uniball, volledig strippen, airbox, ...
Er is ruimte en tijd voor verbetering!
Weet iemand welk nut zo'n isolatietapijt en de binnenkant van een motorkap heeft -buiten zwaar hangen wezen en isoleren- ik heb precies de neiging dat ding eraf te halen.
+ voetgangerveiligheid!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenGeluidsdemping & warmteisolatie?
+ voetgangerveiligheid!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVoor €30.000 aan aanpassingen ben ik gesteld?
Nu, realistischer gesproken, als ik beslis deze langer bij te houden kan dat wel een leuke basis zijn om stelselmatig op te houden naar iets écht capabel. Volledige kooi, uniball, volledig strippen, airbox, ...
Er is ruimte en tijd voor verbetering!
Weet iemand welk nut zo'n isolatietapijt en de binnenkant van een motorkap heeft -buiten zwaar hangen wezen en isoleren- ik heb precies de neiging dat ding eraf te halen.
Het interieur moet je strippen, het interieur zeg ik je!
Heeft die van u trouwens airco? Anders dat systeem slopen en ook de luchtpomp. Scheelt ettelijke kilo's in de neus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeluidsdemping zal me worst wezen, warmteisolatie minder het laatste wat ik wil is een broeikas gaan creëren.
Is nu overigens integraal onderdeel van de 'efficient dynamics' filosofie, motorruimte zo goed mogelijk inbedden zodat ie sneller op bedrijfstemperatuur staat en meer rendement haalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHeb dat er toen direct afgehaald bij m'n oem motorkap, niet dat dat veel weegt ze...
Het interieur moet je strippen, het interieur zeg ik je!
Heeft die van u trouwens airco? Anders dat systeem slopen en ook de luchtpomp. Scheelt ettelijke kilo's in de neus!
Hoeveel gok je dat dat weegt dat 'deken'? Voor die ene kilo ga ik m'n handen nu ook niet vuil maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIs opdat ie sneller op bedrijfstemperatuur zou zijn!
Is nu overigens integraal onderdeel van de 'efficient dynamics' filosofie, motorruimte zo goed mogelijk inbedden zodat ie sneller op bedrijfstemperatuur staat en meer rendement haalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.
Dus!
Er is hoop.
Zoals Porker ook graag hoort, dat stuurt ook scherp!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeen airco, chance! Wel een open dak
Hoeveel gok je dat dat weegt dat 'deken'? Voor die ene kilo ga ik m'n handen nu ook niet vuil maken...
Dat 'deken' weegt eigenlijk idd te weinig om je handen vuil te maken... Pakt 1-2 kilo max.
Het is spijtig om je GT interieur te slopen maar als je toch al voor kuipjes gaat en er mee wil blijven tracken is de beste oplossing om gewoon het hele interieur eruit te halen en verkopen ofzo zoals ik gedaan heb. Dan pas gaat het merkbaar lichter worden...
Comment
Comment