Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De GT heeft 7.5 vooraan en 8.5 achteraan, maar de bandenmaat is rondom hetzelfde (235/40/R17). Als je achtervelg dieper toont, zal je wel de originele velgen hebben.
Ik denk wel dat dit een betere match is dan dat fragiel lichtgewicht. Al zal ik dat stuurgevoel en niveau van communicatie altijd blijven missen en zoeken...
Ik denk wel dat dit een betere match is dan dat fragiel lichtgewicht. Al zal ik dat stuurgevoel en niveau van communicatie altijd blijven missen en zoeken...
Ik denk wel dat dit een betere match is dan dat fragiel lichtgewicht. Al zal ik dat stuurgevoel en niveau van communicatie altijd blijven missen en zoeken...
Ik dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.
Ik dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.
Ik dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.
Nu, realistischer gesproken, als ik beslis deze langer bij te houden kan dat wel een leuke basis zijn om stelselmatig op te houden naar iets écht capabel. Volledige kooi, uniball, volledig strippen, airbox, ...
Er is ruimte en tijd voor verbetering!
Weet iemand welk nut zo'n isolatietapijt en de binnenkant van een motorkap heeft -buiten zwaar hangen wezen en isoleren- ik heb precies de neiging dat ding eraf te halen.
Weet iemand welk nut zo'n isolatietapijt en de binnenkant van een motorkap heeft -buiten zwaar hangen wezen en isoleren- ik heb precies de neiging dat ding eraf te halen.
Nu, realistischer gesproken, als ik beslis deze langer bij te houden kan dat wel een leuke basis zijn om stelselmatig op te houden naar iets écht capabel. Volledige kooi, uniball, volledig strippen, airbox, ...
Er is ruimte en tijd voor verbetering!
Weet iemand welk nut zo'n isolatietapijt en de binnenkant van een motorkap heeft -buiten zwaar hangen wezen en isoleren- ik heb precies de neiging dat ding eraf te halen.
Nu, realistischer gesproken, als ik beslis deze langer bij te houden kan dat wel een leuke basis zijn om stelselmatig op te houden naar iets écht capabel. Volledige kooi, uniball, volledig strippen, airbox, ...
Er is ruimte en tijd voor verbetering!
Weet iemand welk nut zo'n isolatietapijt en de binnenkant van een motorkap heeft -buiten zwaar hangen wezen en isoleren- ik heb precies de neiging dat ding eraf te halen.
Heb dat er toen direct afgehaald bij m'n oem motorkap, niet dat dat veel weegt ze...
Het interieur moet je strippen, het interieur zeg ik je!
Heeft die van u trouwens airco? Anders dat systeem slopen en ook de luchtpomp. Scheelt ettelijke kilo's in de neus!
Geluidsdemping zal me worst wezen, warmteisolatie minder het laatste wat ik wil is een broeikas gaan creëren.
Is opdat ie sneller op bedrijfstemperatuur zou zijn!
Is nu overigens integraal onderdeel van de 'efficient dynamics' filosofie, motorruimte zo goed mogelijk inbedden zodat ie sneller op bedrijfstemperatuur staat en meer rendement haalt
Is opdat ie sneller op bedrijfstemperatuur zou zijn!
Is nu overigens integraal onderdeel van de 'efficient dynamics' filosofie, motorruimte zo goed mogelijk inbedden zodat ie sneller op bedrijfstemperatuur staat en meer rendement haalt
Daar zeg je zoiets, op m'n achterruit plakt een "Efficient Dynamics" sticker
Ik dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.
Hoeveel gok je dat dat weegt dat 'deken'? Voor die ene kilo ga ik m'n handen nu ook niet vuil maken...
Luchtpomp heb je volgens altijd en is ook de moeite om te verwijderen...
Dat 'deken' weegt eigenlijk idd te weinig om je handen vuil te maken... Pakt 1-2 kilo max.
Het is spijtig om je GT interieur te slopen maar als je toch al voor kuipjes gaat en er mee wil blijven tracken is de beste oplossing om gewoon het hele interieur eruit te halen en verkopen ofzo zoals ik gedaan heb. Dan pas gaat het merkbaar lichter worden...
Comment