Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.
Die dingen gaan 100k, 150k zelfs als 'ie écht goed moet staan. Is wel met niks anders bij te houden, eens je daar wat mee overweg kunt.
Porker, die mat aan de binnenkant van uw capeau, dat weegt inderdaad misschien een kilo. Droog, toch. Nat kan dat massa's wegen, dat zuigt gigantisch veel water op. Misschien een goed idee op circuit als je 'n motorplatzer krijgt, dat dat dan als Alldays Ultra kan dienen?
Die dingen gaan 100k, 150k zelfs als 'ie écht goed moet staan. Is wel met niks anders bij te houden, eens je daar wat mee overweg kunt.
Porker, die mat aan de binnenkant van uw capeau, dat weegt inderdaad misschien een kilo. Droog, toch. Nat kan dat massa's wegen, dat zuigt gigantisch veel water op. Misschien een goed idee op circuit als je 'n motorplatzer krijgt, dat dat dan als Alldays Ultra kan dienen?
Eeej, als ze bij Porsche zich al de moeite getroosten om een sticker ipv. een schild als badge te gaan gebruiken, dan vind ik dat deken verwijderen nog niet eens zo gek!
Eeej, als ze bij Porsche zich al de moeite getroosten om een sticker ipv. een schild als badge te gaan gebruiken, dan vind ik dat deken verwijderen nog niet eens zo gek!
Porsche Marketing = stronger than Superman!
Doe maar weg. Dat doet toch niks en 't staat mooier.
Ik kan hier niet op youtube, maar zoek 'es daar naar 320i STW oid. Er bestaat een video van een mixed class race in Nederland (denk ik) gefilmd vanuit zo'n ding, start ergens achteraan de grid en haalt in 2 ronden alles in wat voor m' rijdt, inclusief GT3-class Moslers en al wat je maar wil. Hallucinant.
Ik kan hier niet op youtube, maar zoek 'es daar naar 320i STW oid. Er bestaat een video van een mixed class race in Nederland (denk ik) gefilmd vanuit zo'n ding, start ergens achteraan de grid en haalt in 2 ronden alles in wat voor m' rijdt, inclusief GT3-class Moslers en al wat je maar wil. Hallucinant.
@Jerain: Welke gordelklikker heb jij gebruikt voor aan je kuipjes te bevestigen? Die van uw OEM-zetels of ergens anders klikkers gaan zoeken?
Staan er zo bij het M-testcentrum aan de Ring ook geen 2 binnen? Heerlijke bakskes idd...
Heu, dat moet ik nog zien te fiksen. Ben echter aan het twijfelen om 'm nog in te schrijven... Momenteel enkel de 4puntsgordels geplaatst aan carrosserie en rolbeugel...
Geen idee, is een "Dave F induction kit", je ziet ze op quasi elke UK M3...
Tja ik weet het niet zeker, heb het nog nooit getest. Tschijnt als je originele luchtfilter zakversleten is en je zet er zo'n K&N op dat het wel zou helpen. Veel kans de je met zo'n filter power gaat verliezen door warmte van de motor maar dit hier is wel een mooi hitteschild. Zal zeker een mooiere sound produceren, ongetwijfeld!
Ja met de motorkap open en de blazer erop en na het wisselen met een oude luchtfilter zeker... Ik kan er alleszins weinig over terugvinden. Het feit dat zo'n filter helemaal krom begint te trekken na een tijd lijkt me ook niks. Soit, ik heb al van meerdere tuners gehoord dat het larie en apekool (ene zei zelfs, ik ga menen winkel tegenspreken) is en dat een K&N paneelfilter samen met uitlaat en remap het beste werkt.
Airbox met alpha N als je echt vermogenwinst wil want je diameter van je inlaattraject gaat groter worden wat met alle andere aanpassingen niet zo is.
Comment