Toevallig geen foto van mijn kar in die bocht Dennis, kwestie van eens te vergelijken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJerain zijn kar ligt idd strak
Linkervoorwiel heft zijn pootje op.
Zalig!! Dikke kar!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHoe heet die kleur ?
Die amerikaanse reflectoren zijn echt wel mottig
En inderdaad, ik heb medelijden met die Amerikanen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJerain zijn kar ligt idd strak
Linkervoorwiel heft zijn pootje op.
Hier reed ik dan nog met verkeerd camber achteraan en zonder stabi achteraan op aanraden van iemand maar niet nuttig op dit circuit...
Nu met die powerflex, stabi's op z'n strafst en die rolbeugel gaat dat normaal nog strakker zijn. Heb op de weg nog niet kunnen testen...
Hier kan je ook zien welke krachten er op het chassis komen, vandaar dat bij mij het subframe al verstevigd is.
Comment
-
Strippen is verslavend! Ik stel vast dat ik elke avond de garage insluip om iets van gewicht eruit te halen.
Nu was de kofferbekleding en CD-wisselaar aan de beurt, zo is er ineens ruimte voor de veerpootbrug.
De doos met verwijderde zaken weegt ondertussen 34kg, niet slecht voor gratis aanpassingen!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenStrippen is verslavend! Ik stel vast dat ik elke avond de garage insluip om iets van gewicht eruit te halen.
Nu was de kofferbekleding en CD-wisselaar aan de beurt, zo is er ineens ruimte voor de veerpootbrug.
De doos met verwijderde zaken weegt ondertussen 34kg, niet slecht voor gratis aanpassingen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEn de binnenbekleding van uw kofferdeksel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEn de binnenbekleding van uw kofferdeksel?
Achterbank blijft voorlopig tot ik een esthetische oplossing vind.
Comment
Comment