waaw
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenEn standaard is dat hoe dan?
Op de foto zie je duidelijk dat de kogelgewrichten (vandaar de naam uniball) metaal op (een iets zachter) metaal bewegen. waardoor een veel stijver geheel wordt gevormd en het onderstel veel preciezer te sturen is en droger, directer zal reageren. Maw: meer rijgevoel geeft.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenStandaard zitten de gewrichten in rubbers gegoten, dit geeft een beetje beweeglijkheid om het comfort te vrijwaren. De scherpte en precizie zijn minder maar dat deert niet voor gebruik op de weg.
Op de foto zie je duidelijk dat de kogelgewrichten (vandaar de naam uniball) metaal op (een iets zachter) metaal bewegen. waardoor een veel stijver geheel wordt gevormd en het onderstel veel preciezer te sturen is en droger, directer zal reageren. Maw: meer rijgevoel geeft.
Merci!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenStrippen is verslavend! Ik stel vast dat ik elke avond de garage insluip om iets van gewicht eruit te halen.
Nu was de kofferbekleding en CD-wisselaar aan de beurt, zo is er ineens ruimte voor de veerpootbrug.
De doos met verwijderde zaken weegt ondertussen 34kg, niet slecht voor gratis aanpassingen!Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEn de binnenbekleding van uw kofferdeksel?
Toen ik de achterkant had leeggehaald merkte ik direct verschil, ie zwierde nog liever met de achterkant. Daarmee dat ik ook geprobeerd heb om vooraan ook zoveel mogelijk gewicht weg te krijgen... Achterbank weegt idd geen zak maar als je gaat voor een rolkooi/beugel moet die er toch uit.
Binnenbekleding kofferdeksel is er bij mij uit. Weegt op zich ook niks maar was geen zicht met alle bekleding uit de koffer...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenShirley van der Lof in de BMW M3 E92 Competition Package!
+ YouTube Video
Repost
En dat filmpje is hier een tijdje terug ook al de revue gepasseerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
1110pk...
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Das minder...
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenZoals er een M3 eruit moet zien PerfectOorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenDie velgen zijn echt geweldig!
Comment
Comment