Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Standaard zitten de gewrichten in rubbers gegoten, dit geeft een beetje beweeglijkheid om het comfort te vrijwaren. De scherpte en precizie zijn minder maar dat deert niet voor gebruik op de weg.
Op de foto zie je duidelijk dat de kogelgewrichten (vandaar de naam uniball) metaal op (een iets zachter) metaal bewegen. waardoor een veel stijver geheel wordt gevormd en het onderstel veel preciezer te sturen is en droger, directer zal reageren. Maw: meer rijgevoel geeft.
Standaard zitten de gewrichten in rubbers gegoten, dit geeft een beetje beweeglijkheid om het comfort te vrijwaren. De scherpte en precizie zijn minder maar dat deert niet voor gebruik op de weg.
Op de foto zie je duidelijk dat de kogelgewrichten (vandaar de naam uniball) metaal op (een iets zachter) metaal bewegen. waardoor een veel stijver geheel wordt gevormd en het onderstel veel preciezer te sturen is en droger, directer zal reageren. Maw: meer rijgevoel geeft.
Je mag gerust zijn, ik geef u 1 trackday en daarna strip je die kar.
Toen ik de achterkant had leeggehaald merkte ik direct verschil, ie zwierde nog liever met de achterkant. Daarmee dat ik ook geprobeerd heb om vooraan ook zoveel mogelijk gewicht weg te krijgen... Achterbank weegt idd geen zak maar als je gaat voor een rolkooi/beugel moet die er toch uit.
Binnenbekleding kofferdeksel is er bij mij uit. Weegt op zich ook niks maar was geen zicht met alle bekleding uit de koffer...
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment