Oorspronkelijk geplaatst door Jerain
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSpecial edition BBS Japan Le Mans
Al zou ik op zo'n moderne M3 nog eerder naar de LM-R grijpen. Helemaal gek van, zaaalig. Maar liefst niet op de Amerikaanse manier (te breed).
En ik vind de E9x M3 eigenlijk toch pakken minder knap dan een E46 M3 op de een of andere manier.
Comment
-
Jammer dat de E46 coupé nog lijdt onder z'n nog maar kort vervlogen status van dé immigranten-timeshare-kar bij uitstek, en dus een wrange nasmaak laat op al die auto's. En daar lijdt ook de M3 onder, vind ik. Daarom moeten ze imo 100% origineel staan, anders is 't meteen gedaan met 't sex appeal. Bij voorkeur ook niet op die shiny optionele 19" velgen die imo altijd een felle tjoeners-look hebben gehad, maar op de standaard 18". En dan nog liefst ook niet in (welke vorm dan ook van) zwart of een fel blauw.
Dan ga ik akkoord. Zilverkleurige of mysticblauwe E46 M3 op 18"
Comment
-
Net terug van bij PPE om de M3 eens op de bank te zetten.
Resultaat: 294.8pk en 354.6Nm (tov. 310Nm normaal), lijkt me gezond!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNet terug van bij PPE om de M3 eens op de bank te zetten.
Resultaat: 294.8pk en 354.6Nm (tov. 310Nm normaal), lijkt me gezond!
Was daar motorisch al iets aan gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenLeuke waardes!
Was daar motorisch al iets aan gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNetjes, zijn waarden die zelfs redelijk wat 3.2's maar halen.
En nu dat ge uw pk's tot na de komma weet, moet ook 't gewicht tot na de komma aangepakt worden. Dus die kofferklepbekleding -> maakt niet uit dat dat maar 100 gram weegt -> 0,1 kilo is 0,1 kilo !!
Mijn 7kg wegende stoelen zijn hier, da's al dat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe en gister waren ze nog in Australië ... ge hebt ze over laten vliegen met nen SR-71 ofwa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEnkel een andere luchtfilter en de-cat, maar of dat verschil maakt?
Luchtfilter was een open geval zeker? Dat is wel gevaarlijk voor heat soak, zeker op circuit lijkt me. Dan zou je serieus wat verlies kunnen voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWees maar zeker dat dat verschil maakt in hoge toeren.
Luchtfilter was een open geval zeker? Dat is wel gevaarlijk voor heat soak, zeker op circuit lijkt me. Dan zou je serieus wat verlies kunnen voelen.
Ondertussen is de OEM-nicht langsgekomen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenZelf gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenZelf gedaan?
Hoe moeilijk is bougies wisselen?
Comment
Comment