Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Afdekkap demonteren, 6 bobijnen verwijderen (2 moertjes lossen per bobijn en wa prullen aan die beugels om de bedrading los te krijgen, maar da wijst zichzelf uit) en ge kunt uw bougies vernieuwen.
Half uurke werk als je er echt niks van kent.
Wel opletten als je die moeren van de bobijnen aanspant, be gentle, want ge kunt de schroefdraad met weinig moeite naar de knoppen helpen.
Wat is het bestelnummer van een M3 GT frontsplitter? Ik ben de mijne ergens onderweg verloren.
En de dag erna:
Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Zo duur. Is er een ervaringsdeskundige in de zaal die met een elektrische figuurzaag iets gelijkaardigs uit een in Australië geproduceerde vlakke plaat carbon kan maken voor een prikje?
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Knap gereden ook, is wel duidelijk dat gij geen beginneling zijt qua driften.
Hoe valt dat mee, RHD driften? Enig verschil gemerkt?
't Ziet er wel goed uit, da's een feit
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Toch gek hoe snel je "favoriete kant" verandert bij 't RHD driften. De andere kant dan die waar 't stuur staat driften = rond uw A-zuil moeten kijken (allez, soms), en ik vind dat storend. 't Feit dat ik ook liever linksop drift is omdat ik dan (in landen waar je rechts rijdt) de buitenkant bocht hebt, dus verder in de bocht kunt zien en als 't verkeerd gaat (wat meestal in een draaier richting binnenkant bocht resulteert) nog wat marge hebt. Rechtsop driften is voor mij iets minder at ease omdat ge dus binnenkant bocht zit en veel minder ver in de bocht kunt kijken (en rond uwe A-paal moet loeren).
Toen met de VX veranderde dat op 2-3 sessietjes meteen. Rechtsaf ging me natuurlijker af dan linksop.
Comment