Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 2 minuten werk, gewoon linksomdraaien met een bougie-sleutel (steek bij de meeste dopsleutel-sets)

    Maar als er eentje afbreekt...
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      2 minuten werk, gewoon linksomdraaien met een bougie-sleutel (steek bij de meeste dopsleutel-sets)

      Maar als er eentje afbreekt...
      Laat al maar

      Comment


      • Zo snel gebeurd dat nu ook weer niet

        Is echt een makkie, staat qua moeilijkheidsgraad tussen wielen afnemen en remblokken vervangen, ofzo

        Comment


        • Wielbouten kunnen verdomd vastzitten!

          Het zal natuurlijk eerder een uitzondering zijn dat de bougies afbreken, vooral omdat ze maar zachtjes moeten aangedraaid worden
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

          Comment


          • En dat laatste weet natuurlijk niet iedereen waardoor je wel eens problemen tegenkomt

            Comment


            • Ervaringsdeskundige die weet welke vijzen los moeten om een GT splitter te verstellen? De twee buitenste of de twee binnenste of alle vier?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Neen...

                Hoe moeilijk is bougies wisselen?
                Afdekkap demonteren, 6 bobijnen verwijderen (2 moertjes lossen per bobijn en wa prullen aan die beugels om de bedrading los te krijgen, maar da wijst zichzelf uit) en ge kunt uw bougies vernieuwen.

                Half uurke werk als je er echt niks van kent.

                Wel opletten als je die moeren van de bobijnen aanspant, be gentle, want ge kunt de schroefdraad met weinig moeite naar de knoppen helpen.

                Comment








                • Knap gereden ook, is wel duidelijk dat gij geen beginneling zijt qua driften.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                  Comment


                  • Actiefoto's! Eeeeindelijk!

                    Comment


                    • Wauw kerel, schitterende foto's!! Bedankt!²

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Ervaringsdeskundige die weet welke vijzen los moeten om een GT splitter te verstellen? De twee buitenste of de twee binnenste of alle vier?
                        Als ik me het goed herinner zijn het 4 van die vijzen met nr 29 op onderstaand diagram:

                        AutoMinded.be

                        Comment


                        • Blijkbaar moet je er gewoon op kloppen? Enfin zo is het alleszins gelukt!

                          Comment


                          • Morgen:

                            Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                            Wat is het bestelnummer van een M3 GT frontsplitter? Ik ben de mijne ergens onderweg verloren.
                            En de dag erna:

                            Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                            Zo duur. Is er een ervaringsdeskundige in de zaal die met een elektrische figuurzaag iets gelijkaardigs uit een in Australië geproduceerde vlakke plaat carbon kan maken voor een prikje?

                            Comment


                            • En de dag daarna:

                              Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                              Onmogelijk? Jammer. Maar alles heeft een voordeel: weer 0,8 kg minder gewicht op de vooras

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Blijkbaar moet je er gewoon op kloppen? Enfin zo is het alleszins gelukt!
                                Over een hoge drempel rijden wil ook wel eens helpen als je hem wat verder naar achter wil zetten
                                AutoMinded.be

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  En de dag daarna:
                                  Humorigheid!!!

                                  2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                                  2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                                  2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                                  2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                                  2013 Nissan Leaf (daily)
                                  1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

                                    Knap gereden ook, is wel duidelijk dat gij geen beginneling zijt qua driften.
                                    Hoe valt dat mee, RHD driften? Enig verschil gemerkt?

                                    't Ziet er wel goed uit, da's een feit

                                    2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                                    2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                                    2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                                    2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                                    2013 Nissan Leaf (daily)
                                    1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
                                      Hoe valt dat mee, RHD driften? Enig verschil gemerkt?

                                      't Ziet er wel goed uit, da's een feit
                                      Geen probleem, maar m'n vorige kar was ook RHD dus er is reeds wat gewenning opgetreden.

                                      Comment


                                      • Toch gek hoe snel je "favoriete kant" verandert bij 't RHD driften. De andere kant dan die waar 't stuur staat driften = rond uw A-zuil moeten kijken (allez, soms), en ik vind dat storend. 't Feit dat ik ook liever linksop drift is omdat ik dan (in landen waar je rechts rijdt) de buitenkant bocht hebt, dus verder in de bocht kunt zien en als 't verkeerd gaat (wat meestal in een draaier richting binnenkant bocht resulteert) nog wat marge hebt. Rechtsop driften is voor mij iets minder at ease omdat ge dus binnenkant bocht zit en veel minder ver in de bocht kunt kijken (en rond uwe A-paal moet loeren).
                                        Toen met de VX veranderde dat op 2-3 sessietjes meteen. Rechtsaf ging me natuurlijker af dan linksop.

                                        Hebt gij dat ook?

                                        Comment


                                        • Feit is ook dat je een doorsteek op een 4-vaksbaan alleen maar linksom kan nemen, als je 180° bochtjes wil oefenen.
                                          AutoMinded.be

                                          Comment

                                          Working...
                                          X