Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Stuurmanskunst Ik ben er jaloers op.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gevonden op "Speedhunters"
      Deed me direct denken aan Nicolas' 330d

Speedhunters is an international collective of photographers, writers & drivers with a shared passion for uncovering the world's most exciting car culture stories.

Comment

• Dat doet me ook denken aan een R26.R
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En aan Too fast Too furious

Comment

Ik bedoel niet ideaal qua plaatsgebrek...

Een brede semi + spacer, dan wordt 't wel krap in die wielkas..

Ach, nog wat camber!

Wat blijft dit toch een schitterende race auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
              En aan Too fast Too furious

Nagel op de kop.

Comment

• Ik ben op zoek naar een stuk om mijn koffercompartiment af te sluiten van het passagierscompartiment wanneer m'n achterbank verwijderd is.

Ik weet dat er van die voorgevormde carbon platen bestaan maar hoe heet zoiets en waar vind je dat?

Ter illustratie:

Of zoals hier maar dan over de hele breedte en hoogte:
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik ben op zoek naar een stuk om mijn koffercompartiment af te sluiten van het passagierscompartiment wanneer m'n achterbank verwijderd is.

Ik weet dat er van die voorgevormde carbon platen bestaan maar hoe heet zoiets en waar vind je dat?

Ter illustratie:

Of zoals hier maar dan over de hele breedte en hoogte:
                  Heb jij die foto's van die e30 indertijd opgeslaan :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    Heb jij die foto's van die e30 indertijd opgeslaan :o
                    Yes
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Yes

Fak

Nog interieurfoto's?

Comment

• Wat een geile E30!

Comment

En maitrise du volant is echt wel aan te raden, kerel kent zijn vak echt goed en de piste is ook leuk, niet te sletig...
                          Ik heb er nu zo al 'n paar gedaan, en ik ben dat een beetje beu.

Jij kan toch ook vergelijken -> als je zo'n parcours vergelijkt met het Schwarzwald waar we tijdens de powdertrip feb.2010 heen geweest zijn, en daar kilometers aan een stuk real life bochten driften ... da's toch geen vergelijk?

Comment

Oh en driften per LSD =>
                            Grandioos. Ik mis het hard, en 't is altijd zo verdomde pijnlijk om weer maar 'es te ervaren hoe trefzekerder je kan driften met sper. Ik vind 't eignlijk ook makkelijker dan zonder, omdat je zonder meer verplicht bent om je hoek groot te houden als je wil blijven driften.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Ik heb er nu zo al 'n paar gedaan, en ik ben dat een beetje beu.

Jij kan toch ook vergelijken -> als je zo'n parcours vergelijkt met het Schwarzwald waar we tijdens de powdertrip feb.2010 heen geweest zijn, en daar kilometers aan een stuk real life bochten driften ... da's toch geen vergelijk?
                              Ik heb dat ook met Skylimit gedaan, dat is verre van hetzelfde. Het was leuk en nuttig om eens deftige input te krijgen, het doel is er niet gewoon scheef te gaan maar te leren naar waar te kijken, controle houden op spekgladde ondergrond, ... Meer cursus dan pure fun.

Ik zeg niet dat ik dat 10 keer wil gaan doen maar zolang ik op dat vlak wat kan bijschaven ga ik die mens wel opzoeken.

Tuurlijk is dat geen vergelijk om in een sneeuwlandschap te driften, het is dan ook iets anders!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Grandioos. Ik mis het hard, en 't is altijd zo verdomde pijnlijk om weer maar 'es te ervaren hoe trefzekerder je kan driften met sper. Ik vind 't eignlijk ook makkelijker dan zonder, omdat je zonder meer verplicht bent om je hoek groot te houden als je wil blijven driften.
                                Het is sowieso makkelijker, het voelt minder geforceerd aan zonder zo'n oprokend binnenste achterwiel. Je moet ook niet bruskeren om die kont uit de lijn te krijgen, een stoot gas is voldoende om de kont te zetten. Heerlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Fak

Nog interieurfoto's?
                                  Nope. Ik heb die mens nog proberen contacteren voor ik m'n M3 kocht, maar zijn emailadres van destijds werkt niet meer.

Comment

• Vind ik toch wel een knappe combinatie van kleur, verlaging en velgen. en shadowlines uiteraard!!

Juist het chroom randje rond de ruiten...
                                    2012 Porsche Cayenne 3.0 TDI
                                    2010 Nissan 370Z 40th Anniversary Edition
                                    2008 Audi TT 2.0 TFSI S-line (sold)

Comment

• Wat bedoel jij eigenlijk met 'Shadowline', wanneer je in je 2e zin begint over chromé rond de ruiten ?

Deze heeft geen chromé rond de ruiten, dat is puur de lichtinval op deze foto die een vertekend beeld geeft!!

Comment

• Hij bedoelt blacklines waarschijnlijk...

Comment

• Prachtige auto.

Comment

Working...
                                          X