Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk bedoel niet ideaal qua plaatsgebrek...
Een brede semi + spacer, dan wordt 't wel krap in die wielkas..
Ach, nog wat camber!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenEn aan Too fast Too furious
Nagel op de kop.
Comment
-
Ik ben op zoek naar een stuk om mijn koffercompartiment af te sluiten van het passagierscompartiment wanneer m'n achterbank verwijderd is.
Ik weet dat er van die voorgevormde carbon platen bestaan maar hoe heet zoiets en waar vind je dat?
Ter illustratie:
Of zoals hier maar dan over de hele breedte en hoogte:Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar een stuk om mijn koffercompartiment af te sluiten van het passagierscompartiment wanneer m'n achterbank verwijderd is.
Ik weet dat er van die voorgevormde carbon platen bestaan maar hoe heet zoiets en waar vind je dat?
Ter illustratie:
Of zoals hier maar dan over de hele breedte en hoogte:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenHeb jij die foto's van die e30 indertijd opgeslaan :o
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn maitrise du volant is echt wel aan te raden, kerel kent zijn vak echt goed en de piste is ook leuk, niet te sletig...
Jij kan toch ook vergelijken -> als je zo'n parcours vergelijkt met het Schwarzwald waar we tijdens de powdertrip feb.2010 heen geweest zijn, en daar kilometers aan een stuk real life bochten driften ... da's toch geen vergelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOh en driften per LSD =>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb er nu zo al 'n paar gedaan, en ik ben dat een beetje beu.
Jij kan toch ook vergelijken -> als je zo'n parcours vergelijkt met het Schwarzwald waar we tijdens de powdertrip feb.2010 heen geweest zijn, en daar kilometers aan een stuk real life bochten driften ... da's toch geen vergelijk?
Ik zeg niet dat ik dat 10 keer wil gaan doen maar zolang ik op dat vlak wat kan bijschaven ga ik die mens wel opzoeken.
Tuurlijk is dat geen vergelijk om in een sneeuwlandschap te driften, het is dan ook iets anders!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGrandioos. Ik mis het hard, en 't is altijd zo verdomde pijnlijk om weer maar 'es te ervaren hoe trefzekerder je kan driften met sper. Ik vind 't eignlijk ook makkelijker dan zonder, omdat je zonder meer verplicht bent om je hoek groot te houden als je wil blijven driften.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenFak
Nog interieurfoto's?
Comment
-
Vind ik toch wel een knappe combinatie van kleur, verlaging en velgen. en shadowlines uiteraard!!
Juist het chroom randje rond de ruiten...
Comment
Comment