Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Es ist arsch kalt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Enen die af en toe naar Scandinavië moet of zo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met X-pipe en highflow cats
          Ok, dát is geschift vet. Hetgeen ik tegen after market uitlaten heb is dat je nooit meer ongemerkt ergens rond kan rijden. Met dit systeem dus wel. Me wants.

Comment

• + YouTube Video

Vanaf 2m25 beginnen kijken!

Comment

• Die rijke russen vangen ze toch volledig hé !!!!

Comment

• die zit bijna op z'n stuur in de M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  + YouTube Video

Vanaf 2m25 beginnen kijken!
                  Toch gek om te zien dat die BMW met drukvoeding (maar nog altijd een pak minder vermogen en koppel) plotseling kaas met gaatjes maakt van die gechiptunede (en geschift snelle) RS6. Een nadeel van 4WD dat hierbij weer duidelijk wordt.

Dat nadeel wordt natuurlijk een gigantisch voordeel als er gesprint wordt vanuit stilstand.

Comment

• Redelijk gewichtsverschil ook... Minimum 300 kg?

Comment

• Ook al. Maar dat is ook deels aan die 4WD te wijten, uiteraard. Die RS6 is gewoon een gigantisch zware auto, las je ook vaak in de rijtetst dat 'm dat parten speelde. Maar grotere interne verliezen en een hoger gewicht, dat zal wel zijn wat 'm nekt, daar. Iemand die genoeg gegevens heeft om pk/gewicht verhouding uit te rekenen?

Als je dan dit ziet (vergeleken met de vorige video):

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/158714-airfield-event-june-2010-bmw-m3-ess-m3-vt-625-m5-m3-e30-v10-s85-mercedes-sls-amg-fer...

Nu een M3 met manuele bak en ESS supercharger, dus zelfs vermogen e.d. maar geen DKG ... wat een verschil. Die nieuwe gerobotiseerde tweekoppelingsbakken zijn zo'n gigantische sprong voorwaarts inzake prestaties!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Nu een M3 met manuele bak en ESS supercharger, dus zelfs vermogen e.d. maar geen DKG ... wat een verschil. Die nieuwe gerobotiseerde tweekoppelingsbakken zijn zo'n gigantische sprong voorwaarts inzake prestaties!
                        Niet normaal hé, ik vraag mij af hoe een Corvette ZR1 zou presteren moest die een DSG-bak hebben. (en AWD )

Al is het DSG voordeel nauwelijks nog aanwezig op echt hoge snelheden. De vernieuwde GT-R is sneller op de 1/4 mile dan een Z06, maar de Z06 heeft wel een hogere trapspeed wat indiceert dat op hogere snelheid de GT-R het zal moeten afleggen. Idem nieuwe Porsche Turbo PDK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Niet normaal hé, ik vraag mij af hoe een Corvette ZR1 zou presteren moest die een DSG-bak hebben. (en AWD )
                          Dat wil ik ook wel eens zien . Die C6 zr1 is een gewoon een beest
                          Een ondergewaardeerde auto die de laatste tijd serieus omhoog is geklommen op m'n verlanglijstje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Al is het DSG voordeel nauwelijks nog aanwezig op echt hoge snelheden. De vernieuwde GT-R is sneller op de 1/4 mile dan een Z06, maar de Z06 heeft wel een hogere trapspeed wat indiceert dat op hogere snelheid de GT-R het zal moeten afleggen. Idem nieuwe Porsche Turbo PDK.
                            Is jouw cijferboekjeswereld niet een beetje ingestort nu bleek dat Ferrari (en mogelijks andere constructeurs) foefelen met hun wagens om zo de cijfertjes bij testen wat op te fleuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Is jouw cijferboekjeswereld niet een beetje ingestort nu bleek dat Ferrari (en mogelijks andere constructeurs) foefelen met hun wagens om zo de cijfertjes bij testen wat op te fleuren?
                              Alsof Ferrari de enige is die dat doet. Is toch al vaker in 't nieuws geweest? Volkswagen die in Duitsland (hard) gechipte karren op tests stuurde, BMW hetzelfde, Benz AMG kompressors die tot 70pk meer hadden dan op papier, enzovoort.

Comment

• Uiteraard, sta er ook niet van te kijken hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Haha

Ik focus mij trouwens toch bijna uitsluitend op real-life sprintjes en circuittijden, en daar zag je al dat Ferrari het minder goed deed als in de officiële tests.

Zo nieuw is dat niet, zoals Gilles ook al aanhaalt.

Comment

• Den besten op dat vlak vond ik, al weet ik 't niet meer allemaal exact van buiten, de test van BMW 320d vs Passat 1.9 TDI vs Audi A4 1.9 TDI vs. C 220 CDI, eind vorig decennium, in een Duits boekske. Die dingen gingen als de weerlicht (naar toendertijdse maatstaven). Test was aangekondigd en de constructeurs wisten dus dat die eraan kwam. Karren waren allemaal zo hard gechipt dat ze even snel of sneller waren dan hun eerder getestte broers met dikkere motoren (330d, 2.5 V6 TDI). Dacht dat de 1.9 TDI's toen ipv 110 of 115pk (of 130, weet al niet meer) rond de 160 draaiden, en de BMW liet 170pk optekenen. Twee edities erna een artikel over "vreemde afwijkingen inzake vermgen" in hetzelfde boekske, met (deels) dezelfde auto's (te zien aan de nummerplaat).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Den besten op dat vlak vond ik, al weet ik 't niet meer allemaal exact van buiten, de test van BMW 320d vs Passat 1.9 TDI vs Audi A4 1.9 TDI vs. C 220 CDI, eind vorig decennium, in een Duits boekske. Die dingen gingen als de weerlicht (naar toendertijdse maatstaven). Test was aangekondigd en de constructeurs wisten dus dat die eraan kwam. Karren waren allemaal zo hard gechipt dat ze even snel of sneller waren dan hun eerder getestte broers met dikkere motoren (330d, 2.5 V6 TDI). Dacht dat de 1.9 TDI's toen ipv 110 of 115pk (of 130, weet al niet meer) rond de 160 draaiden, en de BMW liet 170pk optekenen. Twee edities erna een artikel over "vreemde afwijkingen inzake vermgen" in hetzelfde boekske, met (deels) dezelfde auto's (te zien aan de nummerplaat).

Zou ik in het optrekken meekunnen met een standaard RS6 Avant?
                                      Met BMW 335d, 340 pk, 650 Nm

Comment

• Als die niet voluit gaat misschien wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                                          Zou ik in het optrekken meekunnen met een standaard RS6 Avant?
                                          Met BMW 335d, 340 pk, 650 Nm
                                          LOL!? waarom zou je?

Comment

Working...
                                          X