Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    LOL!? waarom zou je?

Als ik mijn pet andersom zet op mijn hoofd, zou het nie lukken?

Comment

• Hangt van de pet af. Petten van o.a. Lonsdale, Chicago Bulls en De Puta Madre zijn gekende - en toogpraatondervindelijk bewezen - zeer efficiënte tuningsmiddelen, vooral als ze achterstevoren worden gedragen.

Wat ook helpt: je stoel zo afstellen dat je in je auto ligt en nauwelijks aan het stuur kunt, als het even kan ook met de hoofsteunen helemaal ingetrokken. Da's aerodynamisch erg efficiënt.

En nog een gratis tip erbij: een bijkomend logo (genre NOS of turbo), indien mogelijk links en rechts op de zijvleugels. En ruitenwisserspoilers.

Geen dank.

Comment

• Koopje!

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Geweldig!

Comment

• Comment

• Dik! (5tekens)

Comment

• Geil! -> vijf tekens

Schitterende kleur ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                  Geil! -> vijf tekens

Schitterende kleur ook.
                  ²²²²²²²²

Lemans-blauw ?
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Die mogen ze hier direct komen afleveren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                      ²²²²²²²²

Lemans-blauw ?
                      Bingo

Comment

Ik vind dat eigelink niet zo fantastisch klinken
                        Ik had meer verwacht van performance.
                        Ik neem mijn woorden terug

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Man, eindelijk het geluid dat die auto verdient.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

Ik neem mijn woorden terug

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Man, eindelijk het geluid dat die auto verdient.
                          De sound die zo'n PDK maakt bij 't optrekken vind ik toch nog altijd afschuwelijk hoor...

Comment

• Ik moet niet veel weten van die nieuwe versnellingsbakken...
                            Ook al scheelt het 'm - zeker voor een ongeoefend chauffeur - ettelijke seconden, het genot van een (goede) manuele bak lijkt mij onovertroffen.
                            Voor alle duidelijkheid: ik heb nog nooit met zo'n systeem met dubbele koppeling kunnen rijden.
                            Maar op dit moment lijkt het mij gewoon veel interessanter om zelf alles te leren beheersen wat hoort bij een manuele bak, dan gewoon maar klik-klak te moeten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              De sound die zo'n PDK maakt bij 't optrekken vind ik toch nog altijd afschuwelijk hoor...
                              Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              Ik moet niet veel weten van die nieuwe versnellingsbakken...
                              Ook al scheelt het 'm - zeker voor een ongeoefend chauffeur - ettelijke seconden, het genot van een (goede) manuele bak lijkt mij onovertroffen.
                              Voor alle duidelijkheid: ik heb nog nooit met zo'n systeem met dubbele koppeling kunnen rijden.
                              Maar op dit moment lijkt het mij gewoon veel interessanter om zelf alles te leren beheersen wat hoort bij een manuele bak, dan gewoon maar klik-klak te moeten doen.
                              ²²²²²²
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Geef mij maar een goede automaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                                  Zou ik in het optrekken meekunnen met een standaard RS6 Avant?
                                  Met BMW 335d, 340 pk, 650 Nm
                                  Absoluut! Van 60 tot 80, en daarna .... NOT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Geweldig!
                                    Perfectie

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Fok
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Geweldig!
                                          Die velgskes!!!!!
                                          Zijn dat ADV.1 wielekes?
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X