Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ?

Gewoon de 19" OEM velgen van 't Performance Pack. Optioneel op de M3 coupé en sedan (en cabrio ook?).

Comment

• Zeer geslaagd imo.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          ?

Gewoon de 19" OEM velgen van 't Performance Pack. Optioneel op de M3 coupé en sedan (en cabrio ook?).
          Competition pack.

Enkel op E90 en E92 beschikbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Faaaaaaaaaaaaaaack!!!

Comment

Zeer geslaagd imo.
              Ik ben het er volledig mee eens!
              Zo dik!

Comment

Zeer geslaagd imo.

Maar iemand moet die gast een pak rammel gaan geven voor zijn velgenkeuze.

Comment

• Knap gedaan

de toerenteller lijkt mij niet te kloppen? rode zone die begint bij 6.500
                  BMW X5 45e

Comment

• Motor staat koud. Naarmate de motor op temperatuur komt stijgt de limiet, is bij elke M3 zo.

Comment

Motor staat koud. Naarmate de motor op temperatuur komt stijgt de limiet, is bij elke M3 zo.
                      Amai, sjiek dat, wist ik niet dat dat bestond!

Comment

• temperatuurindicator is bij de E60 ook zo, zij het niet in kleur.

Comment

• Aah wist ik niet, dacht dat enkel was bij de E46 en E39
                          BMW X5 45e

Comment

• Dat bestaat ook niet zo'n E91 M3, zal wel één of ander project zijn zeker?

Edit: Gevonden, inderdaad een project: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=492494
                            Last edited by Jakkel; 23/02/2011, 17:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Dat bestaat ook niet zo'n E91 M3, zal wel één of ander project zijn zeker?

Edit: Gevonden, inderdaad een project: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=492494
                              Geconverteerd van een 2007 318i, toch ook niet de meest ideale basis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Dat bestaat ook niet zo'n E91 M3, zal wel één of ander project zijn zeker?

Ik wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Ik wil
                                  Ik ook! Behoorlijk extreem vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Geconverteerd van een 2007 318i, toch ook niet de meest ideale basis
                                    Waarom niet? Motor/aandrijving/alles komt van z'n e90 m3 donor hé.

Comment

Waarom niet? Motor/aandrijving/alles komt van z'n e90 m3 donor hé.
                                      Ik heb ooit eens gelezen dat het enige wat identiek is aan een 335i en een M3 de deuren en de kofferklep zijn, dus ik denk niet dat dat chasis gebouwd is voor een 420pk sterke V8
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                        Ik heb ooit eens gelezen dat het enige wat identiek is aan een 335i en een M3 de deuren en de kofferklep zijn, dus ik denk niet dat dat chasis gebouwd is voor een 420pk sterke V8
                                        Ok, maar waarom zou dan een 318 geen goede basis zijn, en een 335 wél?

Comment

Ok, maar waarom zou dan een 318 geen goede basis zijn, en een 335 wél?
                                          Was maar voor te vergelijken dat er veel verschil zit tussen een M en een "gewone" Bmw een 335 dan nog wel.
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X