Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Proficiat Mayo, ziet er super uit! Pas zojuist gezien dat ge uw nieuwe kar hebt. Ik heb er misschien overgelezen, maar wat is er met de Z gebeurd?
Nu eens komen tonen hé, de Z heb ik nooit gezien.
Wij hebben ondertussen ook ééntje met een M op, allez dan toch met een M pakket op. Dus als je passeert 2 vliegen in 1 klap te bewonderen!
Proficiat Mayo, ziet er super uit! Pas zojuist gezien dat ge uw nieuwe kar hebt. Ik heb er misschien overgelezen, maar wat is er met de Z gebeurd?
Nu eens komen tonen hé, de Z heb ik nooit gezien.
Wij hebben ondertussen ook ééntje met een M op, allez dan toch met een M pakket op. Dus als je passeert 2 vliegen in 1 klap te bewonderen!
Thanks!
Er is gelukkig niks gebeurd met de ZZZ, enige dat er wel zou mogen gebeuren is een koper die langskomt met centen.
't feit dat 'k me zo snel een e30 M3 heb gekocht is door samenloop van omstandigheden:
1. Op t onverwachts heeft iemand een mooi bod gedaan op mijn 318is die uitgeschreven was
2. 't motorkarakter van de ZZZ is eigenlijk iets teveel op cruisen gericht + een oudere auto geeft toch wel wat meer sensatie dan een nieuwe...
Ben benieuwd naar jullie nieuwe kar, van't weekend sta'k aan jullie deur.
Comment