Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heel dik indd

Comment

• Wanneer loopt een E46 M3 in de begrenzer standaard op de teller?

Daarstraks 250 en hij bleef doortrekken naar 260? Ben gestopt op 262...

Misschien is de begrenzer er al af bij mij? Op coyote niet gekeken aan die snelheid.

Comment

• Het is normaal dat je 260 op de teller kan zien, was bij m'n 3.2 M3 ook zo... Je had nog een paar seconden moeten volhouden om het te weten, je voelt het duidelijk als je in de begrenzer gaat, zeer klote gevoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
          Wanneer loopt een E46 M3 in de begrenzer standaard op de teller?

Misschien is de begrenzer er al af bij mij? Op coyote niet gekeken aan die snelheid.
          rond de 270, de M's gaan gemiddeld 10 per uur harder dacht ik dan de normale '250 kmh' begrenzing

Audi RS idem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Het is normaal dat je 260 op de teller kan zien, was bij m'n 3.2 M3 ook zo... Je had nog een paar seconden moeten volhouden om het te weten, je voelt het duidelijk als je in de begrenzer gaat, zeer klote gevoel.
            Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            rond de 270, de M's gaan gemiddeld 10 per uur harder dacht ik dan de normale '250 kmh' begrenzing

Audi RS idem

Toeme Ik denk idd dat je dat wel hard gaat voelen als je in de begrenzer gaat, hij ging vrij vlot naar die 260, geschift

Comment

• The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!

Comment

In Duitsland uiteraard?

Comment

Bij mij stopt 'ie met verder gaan rond de 260-265 op teller, dus zal ook zoiets zijn zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    In Duitsland uiteraard?

Uiteraard

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                    Bij mij stopt 'ie met verder gaan rond de 260-265 op teller, dus zal ook zoiets zijn zeker?

Zal er nog wel eens van komen 100-200km/h zou ik ook nog eens willen meten.. Zou rond de 12sec moeten zijn normaal gezien.

Comment

• Lang, lang geleden (voor de tijd van youtube) heb ik wat filmpjes gedownload met de inbelmodem... En dit zat ertussen:

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

nostalgie

Comment

• 3x GTS:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die klinken precies stiller dan in de prototype filmpjes.
                        Last edited by ; 30/03/2011, 21:28.

Comment

• Wat een moddervet zicht

Comment

• Ik wist niet van het bestaan af, maar dit hadden ze toch echt in productie mogen nemen.

Das schwere Schicksal fast aller Tourings von BMW ist es, in Garching keine Beachtung gefunden zu haben. Hauptgrund dafür ist die Tatsache, dass Kombis

Comment

• Gelijkaardig 'nieuws', ik had geen weet van die M8

BMW's M-division had originally developed its V12 engine for the 8-series of 1990

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Gelijkaardig 'nieuws', ik had geen weet van die M8

http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...llCars/256320/
                                Ik wel! Maar had enkel nog maar oude, onduidelijke foto's ervan gezien. Hoort dat bij dat M event vandaag ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Gelijkaardig 'nieuws', ik had geen weet van die M8

http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...llCars/256320/
                                  Ik heb hier ergens nog een BMWCar magazine met een artikel erover liggen, zal het eens inscannen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• BMWCAR Magazine, Feb. 2010

Comment

Working...
                                          X