Heel dik indd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenWanneer loopt een E46 M3 in de begrenzer standaard op de teller?
Daarstraks 250 en hij bleef doortrekken naar 260? Ben gestopt op 262...
Misschien is de begrenzer er al af bij mij? Op coyote niet gekeken aan die snelheid.
Audi RS idem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHet is normaal dat je 260 op de teller kan zien, was bij m'n 3.2 M3 ook zo... Je had nog een paar seconden moeten volhouden om het te weten, je voelt het duidelijk als je in de begrenzer gaat, zeer klote gevoel.Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenrond de 270, de M's gaan gemiddeld 10 per uur harder dacht ik dan de normale '250 kmh' begrenzing
Audi RS idem
Toeme Ik denk idd dat je dat wel hard gaat voelen als je in de begrenzer gaat, hij ging vrij vlot naar die 260, geschift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenWanneer loopt een E46 M3 in de begrenzer standaard op de teller?
Misschien is de begrenzer er al af bij mij? Op coyote niet gekeken aan die snelheid.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIn Duitsland uiteraard?
Uiteraard
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenBij mij stopt 'ie met verder gaan rond de 260-265 op teller, dus zal ook zoiets zijn zeker?
Zal er nog wel eens van komen 100-200km/h zou ik ook nog eens willen meten.. Zou rond de 12sec moeten zijn normaal gezien.
Comment
-
Lang, lang geleden (voor de tijd van youtube) heb ik wat filmpjes gedownload met de inbelmodem... En dit zat ertussen:
+ YouTube Video
nostalgie
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGelijkaardig 'nieuws', ik had geen weet van die M8
http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...llCars/256320/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGelijkaardig 'nieuws', ik had geen weet van die M8
http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...llCars/256320/
Comment
Comment