Ik had wel al vage ingescande fotokes gezien van die M5 cabrio maar zo in't echt, een fucking misdaad dat ze die nooit in productie gestoken hebben!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
wss van de zomer "efkes terug passeren"
Comment
-
Die M3 is m'n ding niet (matzwart bah, zwart interieur saai en daar verandert een gekleurd stikkingske weinig aan) en ook 't interieur van de X5 vind ik tries (zeker als je ziet wat voor 'n prachtige kleuren BMW aanbiedt op die karren), maar dat Monte Carlo blauw is zaaaalig vind ik. Komt wel echt niet goed over op deze foto hier. In 't echt vind ik 't awesome...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie M3 is m'n ding niet (matzwart bah, zwart interieur saai en daar verandert een gekleurd stikkingske weinig aan) en ook 't interieur van de X5 vind ik tries (zeker als je ziet wat voor 'n prachtige kleuren BMW aanbiedt op die karren), maar dat Monte Carlo blauw is zaaaalig vind ik. Komt wel echt niet goed over op deze foto hier. In 't echt vind ik 't awesome...
Het viel me trouwens op dat die mat zwarte de enige in de show room was die geen last had van orange peel. Wordt daarvoor misschien nog oliegebaseerde verf gebruikt?
Comment
-
Nu je 't zegt, ik was onlangs in een Ford showroom, en toen ik op de nieuwe Focus en facelift Mondeo stond te zien: hoe veel orange peel dié karren hebben, het is onvoorstelbaar. Als je denkt dat het erg is bij BMW, dan moet je daar 'es gaan zien. Onlangs ook een nieuwe 458 kunnen bekijken: is er ook niet meer vrij van (maar 't valt heel goed mee). Shocking...
Het enige leuke aan een zwart interieur is (imo) dat je je veel meer dan bij 'n ander interieurkleur kan permitteren om 't niet te kuisen (het leder). 't Wordt ook vuil en begint te glanzen, maar je ziet geen kleurverschil.
Bij 'n auto met stof/alcantara of à la limite zelfs leder/alcantara zou ik ook zwart nemen (zoals m'n vorige auto), maar als je toch voor leder gaat vind ik dat jammer. Zeker de M3 met "carbonlederen" interieurlijsten. Alles zwart.
Comment
-
't Is uiteraard iets persoonlijks, zal wel zijn.
Een interieur helemaal in beige of bruin vind ik ook niet mooi. Er moet iets in zitten dat breekt, dat voor contrast zorgt (contrast is wat zoveel dingen net zo mooi maakt, of dat nu op kunstwerken, in archtitectuur, binnenhuisdecoratie, enz. is, of op 't vlak van auto's). Bijvoorbeeld combinatie met zwart (bovenkant dashboard en deuren, stuur, stuurkolom). Zo'n compleet beige interieur zoals Mercedes ze graag produceert, met een "vervuilde" variant van dezelfde kleur voor het stuur (alles beige maar stuur donkerbeige), daar krijg ik koude rillingen van. Maar het bicolor interieur beige/zwart bij de Porsche 911 bijvoorbeeld, dat vind ik magistraal mooi.
Een goed gekozen interieurlijst (quod non in die M3 die je toonde, imo) kan ook al erg veel doen.
Maar een chance dat er veel verschillende smaken zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar een chance dat er veel verschillende smaken zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenGeeft een mens reden tot discussiëren.
Zo af en toe, als ik 's avonds in de zetel zit met de laptop op de schoot, toon ik 'es 'n auto in een specialer kleur (die ik voor dat model wel zou willen) aan m'n vriendin. Zoals onlangs een RS6 in dat Audi Exclusive goudbrons metallic (naam effe kwijt), of een X5M in Monte Carlo blauw.
Da's garanti stof voor discussie, ja. "Maar allez, zo ne schonen auto, en ge gaat dat dan kopen in zo'n vreselijke kleur?"
Eén keer was een "vreselijke" kleur plots wél goed. Namelijk Rescue Green metallic op een Wrangler. Ze is zot van Wranglers, wil er al jaren eentje, en omdat ik zo'n Rescue Green versie hoog op z'n poten met monsters van banden onder eigenlijk wel vet vind, dacht ik "ik choqueer haar weer even" maar dat was buiten haar wranglerliefde gerekend!
Op skiverlof was er een local met een Wrangler Rubicon, in 't geel (uni). Zelfs daarvan zei ze "ghoh da's toch mooi hé, en die kleur die past hier goed in zo'n zonnig land".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenHet interieur van die ///M3
Comment
-
Ik hoop om daar later ook met zo'n auto rond te rijden...
Comment
-
Geen gevaarlijke toestanden .. gewoon op en top genieten, zalig2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenHet interieur van die ///M3
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenLeuk, die rode stikking!
Zeker iets wat je zorgvuldig moet kiezen.
Een goed idee,maar voor dit jaar zal hij te ver uit de buurt liggen.
.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment