Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenVeel knapper dan in het oranje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenVeel knapper dan in het oranje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
-
-
Al uw gebeden zijn verhoord, AWD op alle modellen! Een M5 waar je niet mee kan driften. Eindelijk, BMW’s performance sedan is (te) volwassen. Er zijn hier wellicht twee factoren die meespelen. Audi heeft een knap sterke positie als “premium AWD verkoper” en klanten die een snelle doch vriendelijke auto willen lopen standaard bij BMW […]
Schandalig !
Waar gaat het naartoe met de autowereld, porsche met diesels en M5's met 4WD...2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichtenhttp://www.autoblog.nl/archive/2011/...awd#post-42894
Schandalig !
Waar gaat het naartoe met de autowereld, porsche met diesels en M5's met 4WD...
Zolang die diesel een optie blijft voor de panamera en de cayenne zie ik het probleem niet. Moest er een diesel in de 911, cayman, boxter komen dan is het iets anders natuurlijk.
Ik zou ook liever een M5 met RWD hebben, maar sommige mensen die zoiets kunnen betalen hebben de voorkeur voor het veilge 4WD systeem zoals bij audi.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs toch heel simpel, kies dan voor de porsche met benzine motor en de M5 met RWD.
Zolang die diesel een optie blijft voor de panamera en de cayenne zie ik het probleem niet. Moest er een diesel in de 911, cayman, boxter komen dan is het iets anders natuurlijk.
Ik zou ook liever een M5 met RWD hebben, maar sommige mensen die zoiets kunnen betalen hebben de voorkeur voor het veilge 4WD systeem zoals bij audi.
En hier in België zie ik al helemaal niet het voordeel in van die 4WD tenzij je in luxemburg werkt.
En als je dan 4WD wilt kies dan een Audi en als het persé een Bmw moet zijn kan je nog terecht bij alpina of gewoon een 550XI nemen.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenNee ik kan er echt niet mee leven , alé zo verliezen de automerken toch hun identiteit.
En hier in België zie ik al helemaal niet het voordeel in van die 4WD tenzij je in luxemburg werkt.
En als je dan 4WD wilt kies dan een Audi en als het persé een Bmw moet zijn kan je nog terecht bij alpina of gewoon een 550XI nemen.BMW X5 45e
Comment
Comment