Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Ik had ze bij frits al zien staan, zijn idd smal maar dat is persoonlijk. Zit je nog in het midden van het stuur en passen je deurpanelen nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Ik had ze bij frits al zien staan, zijn idd smal maar dat is persoonlijk. Zit je nog in het midden van het stuur en passen je deurpanelen nog?
      Zo'n smalle zetels zijn subtiele hints voor m'n passagiers...

Wim heeft een onderstel gefabriceerd waarmee ik perfect in het midden zit, wel net iets te laag naar m'n goesting maar kan niet anders wil ik ruimte houden voor een helm...

Geen probleem met deurpanelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
        Jep
        Raar dat ik je nog nooit heb zien passeren dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
          Nee ik kan er echt niet mee leven , alé zo verliezen de automerken toch hun identiteit.
          En hier in België zie ik al helemaal niet het voordeel in van die 4WD tenzij je in luxemburg werkt.
          En als je dan 4WD wilt kies dan een Audi en als het persé een Bmw moet zijn kan je nog terecht bij alpina of gewoon een 550XI nemen.
          Michel, niet iedereen is een petrolhead en/of liefhebber van RWD hé
          identiteit << business

Comment

Wim heeft een onderstel gefabriceerd waarmee ik perfect in het midden zit, wel net iets te laag naar m'n goesting maar kan niet anders wil ik ruimte houden voor een helm...

Geen probleem met deurpanelen.

Idd, die hebben dat ondertussen in voorraad denk ik, ik heb ze nog zelf gemaakt. Idd, ik zit ook iets te laag maar had anders ook last met m'n helm. Kan je er nu al mee op de baan?

Comment

.

LoL , dat was mijn gedacht ook , mijn zetelkes zijn ook maar aan de smalle kant

Comment

• Heerlijke cockpit kerel!

@Jerain: Nog altijd op die platen aan het wachten, echt klote DIV... Rolkooi is ook nog niet binnen, Wiechers valt niet te rushen, dat is duidelijk.

Comment

• Comment

• Mijn voorkeur gaat naar de M3 Gts.
                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                      Mijn voorkeur gaat naar de M3 Gts.
                      Uiteraard. Kost ook wel 3 keer zoveel hé.

Comment

• Dat is bijzaak.
                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Zo klein dat die M3 precies is. WTF

Comment

• Photoshop ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                              Photoshop ?
                              Twijfelgeval. Een 1 is sowieso hoger dan 3 coupé (zeker een extra verlaagde GTS), en de M3 weerspiegelt mooi in de flank van de 1M, denk dat het wat ligt aan de lens die werd gebruikt voor 't maken van de foto.

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• M'n M3 is klaar, op de rolkooi na... Zeer tevreden met het resultaat, na aankoop was ik wat teleurgesteld omwille van het softe en zware karakter van de M3. Dat is er nu -bijna- volledig uit, rolgeluiden, ratelende steentjes, geen rol- of duikneigingen, volop communicatie, ...

Zeer tevreden van, PSG heeft echt mooi werk geleverd, warm aanbevolen.

Comment

• Tevredenheid! Binnen tweetal weken de rolkooi en dan 'ring! :inlove;

Comment

• Amai, die stoelen zitten wel héél erg laag!

Waar hangt die goodwood-sticker op? Op de plaats waar de achterbank zat? Is daar een stoffen mat overgetrokken of zie ik het verkeerd?

Dik dik dik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Amai, die stoelen zitten wel héél erg laag!

Waar hangt die goodwood-sticker op? Op de plaats waar de achterbank zat? Is daar een stoffen mat overgetrokken of zie ik het verkeerd?

Dik dik dik...
                                        Dat is een carbon plaat

Comment

Dat is een carbon plaat
                                          Tjoener!

Vet kerel, veel plezier ermee!

Comment

Working...
                                          X