Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk had ze bij frits al zien staan, zijn idd smal maar dat is persoonlijk. Zit je nog in het midden van het stuur en passen je deurpanelen nog?
Wim heeft een onderstel gefabriceerd waarmee ik perfect in het midden zit, wel net iets te laag naar m'n goesting maar kan niet anders wil ik ruimte houden voor een helm...
Geen probleem met deurpanelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenJep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenNee ik kan er echt niet mee leven , alé zo verliezen de automerken toch hun identiteit.
En hier in België zie ik al helemaal niet het voordeel in van die 4WD tenzij je in luxemburg werkt.
En als je dan 4WD wilt kies dan een Audi en als het persé een Bmw moet zijn kan je nog terecht bij alpina of gewoon een 550XI nemen.
identiteit << business
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo'n smalle zetels zijn subtiele hints voor m'n passagiers...
Wim heeft een onderstel gefabriceerd waarmee ik perfect in het midden zit, wel net iets te laag naar m'n goesting maar kan niet anders wil ik ruimte houden voor een helm...
Geen probleem met deurpanelen.
Idd, die hebben dat ondertussen in voorraad denk ik, ik heb ze nog zelf gemaakt. Idd, ik zit ook iets te laag maar had anders ook last met m'n helm. Kan je er nu al mee op de baan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo'n smalle zetels zijn subtiele hints voor m'n passagiers...
.
LoL , dat was mijn gedacht ook , mijn zetelkes zijn ook maar aan de smalle kant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenMijn voorkeur gaat naar de M3 Gts.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenPhotoshop ?
Comment
-
-
M'n M3 is klaar, op de rolkooi na... Zeer tevreden met het resultaat, na aankoop was ik wat teleurgesteld omwille van het softe en zware karakter van de M3. Dat is er nu -bijna- volledig uit, rolgeluiden, ratelende steentjes, geen rol- of duikneigingen, volop communicatie, ...
Zeer tevreden van, PSG heeft echt mooi werk geleverd, warm aanbevolen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAmai, die stoelen zitten wel héél erg laag!
Waar hangt die goodwood-sticker op? Op de plaats waar de achterbank zat? Is daar een stoffen mat overgetrokken of zie ik het verkeerd?
Dik dik dik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat is een carbon plaat
Vet kerel, veel plezier ermee!
Comment
Comment