Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een transformatie met vroeger, die kar rijdt beregoed, ik dacht niet dat ik dat snel ging zeggen van m'n eigen kar. Wegligging is heerlijk, ligt heel stevig en droog op de baan. Onderstuur is geen sprake van, onder vollast smeert de achterkant zo'n paar graden wijd uit, ideaal. De remmen voor het eerst warm gestookt, bijtkracht is fenomenaal, ik vrees wel dat ik wat koeling ga moeten voorzien.
De stoelen zitten heerlijk en dragen echt bij tot de ervaring, véél meer communicatie terwijl je proper op je plaats blijft zitten. Bijkomend voordeel van het strippen is de sound die je in het interieur krijgt, 'ie klinkt zéér goed.
Puntje dat beter kan, het stuur, mag wat directer om op hetzelfde niveau van de rest van het pakket te zitten...
Wat een transformatie met vroeger, die kar rijdt beregoed, ik dacht niet dat ik dat snel ging zeggen van m'n eigen kar. Wegligging is heerlijk, ligt heel stevig en droog op de baan. Onderstuur is geen sprake van, onder vollast smeert de achterkant zo'n paar graden wijd uit, ideaal. De remmen voor het eerst warm gestookt, bijtkracht is fenomenaal, ik vrees wel dat ik wat koeling ga moeten voorzien.
De stoelen zitten heerlijk en dragen echt bij tot de ervaring, véél meer communicatie terwijl je proper op je plaats blijft zitten. Bijkomend voordeel van het strippen is de sound die je in het interieur krijgt, 'ie klinkt zéér goed.
Puntje dat beter kan, het stuur, mag wat directer om op hetzelfde niveau van de rest van het pakket te zitten...
Zeer tevreden.
Wat een ferme kar heb je daar (gebouwd) zeg...
Is het niet zo dat je met 18ers ipv de 17ers een directer stuurgedrag zou krijgen?
Wat een transformatie met vroeger, die kar rijdt beregoed, ik dacht niet dat ik dat snel ging zeggen van m'n eigen kar. Wegligging is heerlijk, ligt heel stevig en droog op de baan. Onderstuur is geen sprake van, onder vollast smeert de achterkant zo'n paar graden wijd uit, ideaal. De remmen voor het eerst warm gestookt, bijtkracht is fenomenaal, ik vrees wel dat ik wat koeling ga moeten voorzien.
De stoelen zitten heerlijk en dragen echt bij tot de ervaring, véél meer communicatie terwijl je proper op je plaats blijft zitten. Bijkomend voordeel van het strippen is de sound die je in het interieur krijgt, 'ie klinkt zéér goed.
Puntje dat beter kan, het stuur, mag wat directer om op hetzelfde niveau van de rest van het pakket te zitten...
Ik heb deze vandaag zien staan in Leuven.
Toen ik wegstapte keek ik nog één keer om en toen zag ik iemand iets in de koffer leggen, jij dus waarschijnlijk.
Zeker dat je dit in het openbare M topic wil posten?
Dat strippen is allemaal heel goed maar het enigste nadeel is dat je op de autostrade wel eens bananas kan worden van het gejank van je semi's... Ja ik spreek uit ervaring...
Voor de rest, ziet er heel goed uit kerel! Ik vergeet zelfs soms dat ik hier ook zoiets heb staan maar ik kan alleen maar zeggen: rijdt echt prachtig!!!
Wipzaagje + meter + stift + boormachine = 30 min werk!
Tja ik weet het maar ik moet er eigenlijk eerst nog een paar andere dingen aan doen. Het stopt gewoon niet met zo'n kar. Dat zal je zelf nog wel merken.
Comment