Schitterende M3, een droom om met zoiets op circuit te kunnen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
Spreekt énorm aan om eens (en meermaals) te passagieren!
Congrats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Tevredenheid! Binnen tweetal weken de rolkooi en dan 'ring! :inlove;
Comment
-
Kleine testrit gaan doen. Impressed!
Wat een transformatie met vroeger, die kar rijdt beregoed, ik dacht niet dat ik dat snel ging zeggen van m'n eigen kar. Wegligging is heerlijk, ligt heel stevig en droog op de baan. Onderstuur is geen sprake van, onder vollast smeert de achterkant zo'n paar graden wijd uit, ideaal. De remmen voor het eerst warm gestookt, bijtkracht is fenomenaal, ik vrees wel dat ik wat koeling ga moeten voorzien.
De stoelen zitten heerlijk en dragen echt bij tot de ervaring, véél meer communicatie terwijl je proper op je plaats blijft zitten. Bijkomend voordeel van het strippen is de sound die je in het interieur krijgt, 'ie klinkt zéér goed.
Puntje dat beter kan, het stuur, mag wat directer om op hetzelfde niveau van de rest van het pakket te zitten...
Zeer tevreden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKleine testrit gaan doen. Impressed!
Wat een transformatie met vroeger, die kar rijdt beregoed, ik dacht niet dat ik dat snel ging zeggen van m'n eigen kar. Wegligging is heerlijk, ligt heel stevig en droog op de baan. Onderstuur is geen sprake van, onder vollast smeert de achterkant zo'n paar graden wijd uit, ideaal. De remmen voor het eerst warm gestookt, bijtkracht is fenomenaal, ik vrees wel dat ik wat koeling ga moeten voorzien.
De stoelen zitten heerlijk en dragen echt bij tot de ervaring, véél meer communicatie terwijl je proper op je plaats blijft zitten. Bijkomend voordeel van het strippen is de sound die je in het interieur krijgt, 'ie klinkt zéér goed.
Puntje dat beter kan, het stuur, mag wat directer om op hetzelfde niveau van de rest van het pakket te zitten...
Zeer tevreden.
Is het niet zo dat je met 18ers ipv de 17ers een directer stuurgedrag zou krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKleine testrit gaan doen. Impressed!
Zeer tevreden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Binnenkort eens tot Kortrijk rijden ermee?
Comment
-
Zeker dat je dit in het openbare M topic wil posten?
Dat strippen is allemaal heel goed maar het enigste nadeel is dat je op de autostrade wel eens bananas kan worden van het gejank van je semi's... Ja ik spreek uit ervaring...
Voor de rest, ziet er heel goed uit kerel! Ik vergeet zelfs soms dat ik hier ook zoiets heb staan maar ik kan alleen maar zeggen: rijdt echt prachtig!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenO ja, nog altijd geen zin gehad om aan mijn stuk carbonplaat voor de kofferruimte te beginnen. Ziet er heel knap uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWipzaagje + meter + stift + boormachine = 30 min werk!
Comment
Comment