Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Kuipjes staan rechtstreeks op de bodem gemonteerd, er is eigenlijk geen onderstel, vandaar.

Mijn hoofd komt niet boven die kuipjes als dat je vraag is??
    Dat was inderdaad mijn vraag Er lijkt nog heel veel plaats tussen de bovenkant van de kuipen en het plafond, maar blijkbaar is dat wat gezichtsbedrog en neemt een helm echt veel plaats in..

Moet een heerlijk gevoel zijn, plat op de bodem in zo'n zalige kuipen

Comment

M'n M3 is klaar, op de rolkooi na... Zeer tevreden met het resultaat, na aankoop was ik wat teleurgesteld omwille van het softe en zware karakter van de M3. Dat is er nu -bijna- volledig uit, rolgeluiden, ratelende steentjes, geen rol- of duikneigingen, volop communicatie, ...

Zeer tevreden van, PSG heeft echt mooi werk geleverd, warm aanbevolen.

Nice!!!
      Staan daar nu 2 soorten platen op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
        Nice!!!
        Staan daar nu 2 soorten platen op?
        3 of 4 ook als je wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
          3 of 4 ook als je wil

En nog steeds tevreden over je wagen?
          Onze grijze muis is weg

Comment

• Heerlijk gedaan!

wat moet dat kosten om eens te huren?

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het bommetje van BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                DAt rood is mooi, maar de zwarte velgen vind ik toch minder geslaagd. Je ziet amper iets van het velgdesign

Comment

Kleine testrit gaan doen. Impressed!

Wat een transformatie met vroeger, die kar rijdt beregoed, ik dacht niet dat ik dat snel ging zeggen van m'n eigen kar. Wegligging is heerlijk, ligt heel stevig en droog op de baan. Onderstuur is geen sprake van, onder vollast smeert de achterkant zo'n paar graden wijd uit, ideaal. De remmen voor het eerst warm gestookt, bijtkracht is fenomenaal, ik vrees wel dat ik wat koeling ga moeten voorzien.

De stoelen zitten heerlijk en dragen echt bij tot de ervaring, véél meer communicatie terwijl je proper op je plaats blijft zitten. Bijkomend voordeel van het strippen is de sound die je in het interieur krijgt, 'ie klinkt zéér goed.

Puntje dat beter kan, het stuur, mag wat directer om op hetzelfde niveau van de rest van het pakket te zitten...

Zeer tevreden.
                  Demax!

Comment

Die zwarte details maken het af!

Comment

whuuutttt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                        DAt rood is mooi, maar de zwarte velgen vind ik toch minder geslaagd. Je ziet amper iets van het velgdesign
                        Normaal ben ik ook geen fan van zwarte velgen. Maar met de rode lak past dat wel imo
                        BMW X5 45e

Comment

• Nieuw filmpje over M5 hier
                          Edit: blijkbaar al gepost in het M5 topic.
                          Last edited by C'Mon; 13/05/2011, 17:46.

Comment

• Zoveel identieke M3 competitions, decadent eigenlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Zoveel identieke M3 competitions, decadent eigenlijk...
                              en saai
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                en saai
                                Als jij het vindt... Zet 30 witte GT2 RS'en bij elkaar en dat is even "saai" hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Als jij het vindt... Zet 30 witte GT2 RS'en bij elkaar en dat is even "saai" hoor.
                                  Weet ik.
                                  Er mogen gerust rode,blauwe en zwarte tussen staan hoor
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ach, nu wordt die parking achter het Lindner tenminste eens gebruikt.

Comment

Vandaag gespot @ HUB Stormstraat. Echt heel vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                        Vandaag gespot @ HUB Stormstraat. Echt heel vet.
                                        Idem.

Comment

Working...
                                        X