Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
    Porker zijn die velgen in een donkere tint gespoten ? Zo zijn ze toch niet standaard meen ik me te herinneren ? Heel knap trouwens !
    Ze zijn in dat "chrome shadow" gespoten dat je op de S54 Z3M had (op E39 M5 ook dacht ik?).

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Toch mooi hé, die groene stiksels.
    Absoluut, zeer geslaagd, waarvoor dank!

Comment

• Ziet er goed uit porkie.

Uni kleuren zijn zo racy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Dit...

En nog van dat. Tientallen foto's van vette en getunede BMW's.

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=532736
        E28 M5

Veel vette karren daar, maar ook veel foute...

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• I need help...

Bij deze staat mijn OEM BMW Business CD te koop!

Comment

• Ik vind het niet zo geslaagd eerlijk gezegd. Kan je dat "hout" niet door carbon vervangen en de OEM radio laten zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Ik vind het niet zo geslaagd eerlijk gezegd. Kan je dat "hout" niet door carbon vervangen en de OEM radio laten zitten?
              Moest ik die radio zelf kunnen installeren mocht 'ie blijven, ik heb gewoon geen zin om daar tijd aan te verspillen en m'n auto daarvoor bij iemand achter te laten. iPod oortjes zijn even goed op lange ritten!

Hout door carbon vervangen, graag, maar dan enkel OEM, anders voel ik me zo Daviej!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                I need help...

Bij deze staat mijn OEM BMW Business CD te koop!
                Oei... dat had ik precies ni gedaan!

Comment

Moest ik die radio zelf kunnen installeren mocht 'ie blijven, ik heb gewoon geen zin om daar tijd aan te verspillen en m'n auto daarvoor bij iemand achter te laten. iPod oortjes zijn even goed op lange ritten!

Hout door carbon vervangen, graag, maar dan enkel OEM, anders voel ik me zo Daviej!
                  Dan toch nog liever een niet functionerende radio dan zo'n lelijk stuk koolstofvezel erin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    Dan toch nog liever een niet functionerende radio dan zo'n lelijk stuk koolstofvezel erin.
                    Beetje dure facade zo'n niet-werkende BMW radio hé..

Comment

Beetje dure facade zo'n niet-werkende BMW radio hé..
                      Hij marcheert ni of je krijgt hem niet geïnstalleerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Wat denk je.

Comment

Ik krijg hem niet geïnstalleerd noch deftig gemonteerd, toen 'ie gisteren bijna ging vliegen tijdens het accelereren was de knoop doorgehakt...

Comment

Ik krijg hem niet geïnstalleerd noch deftig gemonteerd, toen 'ie gisteren bijna ging vliegen tijdens het accelereren was de knoop doorgehakt...
                            Moet ik het komen doen?

Nee, daarvoor kunt ge hem toch niet wegdoen? Heb geduld en laat dat plaatsen tijdens uw examens, dan heb je uw auto toch niet nodig!

Comment

Moet ik het komen doen?

Nee, daarvoor kunt ge hem toch niet wegdoen? Heb geduld en laat dat plaatsen tijdens uw examens, dan heb je uw auto toch niet nodig!
                              Dat zou een optie zijn moest die carbon facade daar nog uit geraken!

Comment

• Moest je die er niet zomaar meer uitkrijgen en hij zit stevig vast, kan je altijd ergens een klein gaatje boren om hem er zo uit te trekken. In de hypothese dat je 't plaatje niet meer nodig hebt, dat spreekt voor zich!

Comment

Dat zou een optie zijn moest die carbon facade daar nog uit geraken!
                                  Met een hamer lukt alles!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                    Moest je die er niet zomaar meer uitkrijgen en hij zit stevig vast, kan je altijd ergens een klein gaatje boren om hem er zo uit te trekken. In de hypothese dat je 't plaatje niet meer nodig hebt, dat spreekt voor zich!
                                    DAt spreekt uiteraard voor zich!

Comment

• Logisch, hè

Comment

• Vanzelfsprekend ook!

Comment

• Nogal wiedes!

Comment

Working...
                                          X