Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
samen met die top speed run van die M6BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
edit: al gevonden ondertussenLast edited by M3 E46 SMGII; 19/05/2011, 18:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vrees dat ik moet vaststellen dat E36-eigenaars een polleke opsteken naar mekaar... Vandaag voor de derde keer gemerkt dat er een hand omhooggaat van achter een E36 zonneband, kan niet langer toeval zijn!
Maar nog niet zo grappig als die keer voor Wax-it zijn deur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vrees dat ik moet vaststellen dat E36-eigenaars een polleke opsteken naar mekaar... Vandaag voor de derde keer gemerkt dat er een hand omhooggaat van achter een E36 zonneband, kan niet langer toeval zijn!
Bedoel je dan zo of wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVoor de fans, zelfde oninteressante foto's maar dit keer niet met een GSM...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenproficiat met de vooruitgang Porker, ziet er echt top uit
Zeker dat je binnen 2 weken niet mee kan voor een paar dagjes Wales?
Die mensen zijn met geen stokken vooruit te krijgen, mails, telefoons, ... Er is een grens aan hoe hard ik wil pushen om klant te mogen zijn!
edit: Binnen 2 weken sowieso niet... Na Goodwood oid. zie ik dat wel zitten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMja ik ga nu gaan om de grote massa volk te vermijden, laat het weten als je ook zou willen gaan, heb zo'n gevoel dat ik direct terug ga willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIk zal nooit vallen voor de looks van de GTS, vrees ik.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
Comment