Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Deze ochtend toevallig tegengekomen.

Pakt dat dat ook wel hier mag gezet worden.

Wat was er te doen?

Comment

• "And the hits keep on coming: again, breaking news about the Belgian Car Designers.

Pierre Leclercq has been appointed design director of BMW's M-department. "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Grmbl, vannacht is m'n deur op een kier blijven staan, coupé zijnde zakt die ruit dan een halve centimeter. Vanochtend gemerkt dat dat systeem nu niet meer werkt. Ruit zakt nu helemaal niet meer...

Bekend probleem (E36)? Remedie?
        Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Motortje is kapot, 'k heb dat met m'n Z3 ook gehad. Nog een prijzig onderdeel voor zoiets stom..
        Mijn sleuteltalent begint uitzonderlijke proporties aan te nemen... Ik heb het moteurtje van m'n ruit gemaakt!
        Werkt terug als voordien!

Oh, en nog 2 kg gevonden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Wat was er te doen?
          bavaria toer.

Comment

• *boink*

Comment

• Dat ziet er mij precies een compressortje uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                bavaria toer.
                Meer info?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                  *boink*

Zo vet!!

Comment

• Bing bang bong!!!

Oud vs nieuw

Comment

Bing bang bong!!!

Oud vs nieuw

Ga je die handrem en de middenconsole lijsten nog vervangen? ik vind ze nogal storen.

Comment

• Op termijn komt daar wel carbon in, maar dat staat eerder laag op de prioriteitenlijst...

Next-up zijn de kooi en uitlaat binnen twee weken. Dan naar PPE, dan alle rubbers van de achteras verversen en Powerflexen waar mogelijk, dan carbon deurpanelen, ...

Comment

• Ziet er wel leuk uit, dat stuurtje, maar ik zou toch liever een airbag erin hebben. Wat was er slecht aan het OEM-stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            Ziet er wel leuk uit, dat stuurtje, maar ik zou toch liever een airbag erin hebben. Wat was er slecht aan het OEM-stuur?
                            0,5kg teveel aan gewicht.

Gaat die kar nog keurbaar zijn met dat stuur en een kooi? Is een kooi uberhaupt nog keurbaar als het niet van in het begin gehomologeerd wordt in de wagen (zoals een M3 GTS)?

Comment

Gaat die kar nog keurbaar zijn met dat stuur en een kooi? Is een kooi uberhaupt nog keurbaar als het niet van in het begin gehomologeerd wordt in de wagen (zoals een M3 GTS)?
                              Het heeft iets te maken met het feit of het een geschroefde of gelaste kooi is (dacht ik)
                              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Bing bang bong!!!

Oud vs nieuw

Hoe extreem vet!!

Comment

Zolang een kooi gevezen is en enkel achteraan zit mag het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Ziet er wel leuk uit, dat stuurtje, maar ik zou toch liever een airbag erin hebben. Wat was er slecht aan het OEM-stuur?
                                    Ik heb nog nooit een auto met airbag gehad, wat je niet kent mis je niet... Sowieso is een E36 naar moderne normen een doodskist.

Niets slecht, was zelfs een zeer mooi stuur, maar de diameter was me wat te groot en de gezien de stuurkolom niet in diepte instelbaar is vind je niet snel een ideale zitpositie als je lange benen hebt. Nu komt dat stuur veel dichter naar de bestuurder toe.

Comment

• Petekindje goes racing!

Comment

• Op de keuring geeft dat stuur problemen. Als er orgineel een airbag in het stuur zat moet dat blijven zitten. De gordel is voorzien van een E nummer en geeft uitsluitsel of er al dan niet orgineel een airbag voorzien was.

Ik geef het maar mee, als je volgende keer naar de keuring gaat monteer je gewoon je orgineel stuur.

Comment

Petekindje goes racing!

Haha, geniaal!

Comment

Working...
                                          X