Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Zolang een kooi gevezen is en enkel achteraan zit mag het.
    Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
    Op de keuring geeft dat stuur problemen. Als er orgineel een airbag in het stuur zat moet dat blijven zitten. De gordel is voorzien van een E nummer en geeft uitsluitsel of er al dan niet orgineel een airbag voorzien was.

    Ik geef het maar mee, als je volgende keer naar de keuring gaat monteer je gewoon je orgineel stuur.
    Interesting stuff. Thnx.

    Comment


    • Iemand meer info over de E36 CSL (LTW)?
      BMW X5 45e

      Comment


      • Model voor de amerikaanse markt, alu deuren, geen open dak, stoffen interieur, ...

        Comment


        • Mensen met 3.0 M3's, hoe ervaren jullie je olietemperatuur bij hard gebruik?

          Hoort dat exact in het midden te blijven, of klimt dat bij jullie ook een millimeter of twee naar rechts na hard gebruik?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Mensen met 3.0 M3's, hoe ervaren jullie je olietemperatuur bij hard gebruik?

            Hoort dat exact in het midden te blijven, of klimt dat bij jullie ook een millimeter of twee naar rechts na hard gebruik?
            Over welke temperaturen spreken we? 105° à 110° of eerder richting 120°-125°?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Mensen met 3.0 M3's, hoe ervaren jullie je olietemperatuur bij hard gebruik?

              Hoort dat exact in het midden te blijven, of klimt dat bij jullie ook een millimeter of twee naar rechts na hard gebruik?
              Heel wat topics doorlezen betreffende de olietemperatuur toen ik ook problemen had met mijn olietemperatuur on track. Weliswaar een 3.2, maar er werd vaak vergeleken met de 3.0's.
              Feit is dat een 3.0 op de openbare weg, zelfs bij redelijk hard gebruik, echt niet boven de 100° gaat. Bij gewoon gebruik is dat 90°, links van't midden dus. On track kan/mag een 3.0 tot 100°/105° max gaan. Anders is er iets niet pluis.

              Een 3.2 gaat standaard al quasi tegen de 100° hangen, zeker als je de kracht redelijk tot vaak aanspreekt. On track klimt dat in no-time naar 110°. Bij mij toen klom 'ie met gemak na een rondje of 10-15 naar de 130°.

              Oliefilterhuis vervangen en 't probleem was opgelost. Als ik me goed herriner zitten er onderaan 't oliefilterhuis 2 klepjes. Als er 1 daarvan niet naar behoren werkt heb je 't zitten. Evenzeer als de temperatuursensor onderin 't begeeft dacht ik.

              Kost zo'n 300 euro BTW incl. dacht ik, ongeplaatst.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Over welke temperaturen spreken we? 105° à 110° of eerder richting 120°-125°?
                Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                Heel wat topics doorlezen betreffende de olietemperatuur toen ik ook problemen had met mijn olietemperatuur on track. Weliswaar een 3.2, maar er werd vaak vergeleken met de 3.0's.
                Feit is dat een 3.0 op de openbare weg, zelfs bij redelijk hard gebruik, echt niet boven de 100° gaat. Bij gewoon gebruik is dat 90°, links van't midden dus. On track kan/mag een 3.0 tot 100°/105° max gaan. Anders is er iets niet pluis.

                Een 3.2 gaat standaard al quasi tegen de 100° hangen, zeker als je de kracht redelijk tot vaak aanspreekt. On track klimt dat in no-time naar 110°. Bij mij toen klom 'ie met gemak na een rondje of 10-15 naar de 130°.

                Oliefilterhuis vervangen en 't probleem was opgelost. Als ik me goed herriner zitten er onderaan 't oliefilterhuis 2 klepjes. Als er 1 daarvan niet naar behoren werkt heb je 't zitten. Evenzeer als de temperatuursensor onderin 't begeeft dacht ik.

                Kost zo'n 300 euro BTW incl. dacht ik, ongeplaatst.
                Wel, bij mij hangt 'ie bij normaal gebruik op 90°, links van het midden, vlot gebruik in het midden, en als ik het vermogen echt aanspreek (topspeed runs, remvermogen testen, ...) klimt 'ie voorbij het midden, een tweetal millimeter, dus 105° à 110°.

                Op zich perfecte waarden denk ik, 't is maar de bedenking dat dat nog geen circuitgebruik is, en in welke mate dat dan verder zou stijgen.

                3.0 hoort idd. koeler te blijven dan een 3.2, daarmee dat ik eens check.

                Comment





                • Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Wel, bij mij hangt 'ie bij normaal gebruik op 90°, links van het midden, vlot gebruik in het midden, en als ik het vermogen echt aanspreek (topspeed runs, remvermogen testen, ...) klimt 'ie voorbij het midden, een tweetal millimeter, dus 105° à 110°.

                    Op zich perfecte waarden denk ik, 't is maar de bedenking dat dat nog geen circuitgebruik is, en in welke mate dat dan verder zou stijgen.

                    3.0 hoort idd. koeler te blijven dan een 3.2, daarmee dat ik eens check.
                    Ik zou me geen zorgen maken als 'ie niet verder dan 110° gaat op de baan.
                    Check het zeker op de eerstvolgende trackday, ik zou er niet gerust in zijn moest 'ie boven de 110° klimmen on track, in de zin dat ik misschien wel nog zou blijven verder rijden (in kortere stints dan ofzo), maar dat ik 't zou overwegen om 't oliefilterhuis te vervangen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                      Mooie velg, maar 1 maat te klein om esthetisch perfect te zijn.
                      OO 00 OO

                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                      Comment


                      • Atacama Yellow E90 M3





                        Senna, Driven To Perfection

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                          Atacama Yellow E90 M3


                          Ik vind het bijzonder knap! Sedan is sowieso al +1 Enkel de velg mag misschien nog in enkele tintjes donkerder
                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            M5 spiegels?
                            Deze is wel

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten

                              Belachelijk vet.

                              Comment


                              • Gedurfd en geslaagd

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Mooie velg, maar 1 maat te klein om esthetisch perfect te zijn.
                                  Ik weet het niet, ik vind het een schitterende op deze wagen, maar ik zou het in het echt moeten zien om te kunnen zien of de velg groter moet of niet. Ik hoe wel van een mooi plakje rubber rond een velg.

                                  Comment


                                  • BBS LM-R in 20". Perfectie.

                                    OO 00 OO

                                    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                    Comment


                                    • 22222

                                      Comment


                                      • Bwa, op een donkere wagen kan ik dat nog begrijpen want die velgen lijken kleiner dan dat ze zijn en bij een donkere is dat nog sterker. Toch zou ik voor 19" gaan, waarom een performance velg kopen in een een maat die niet meer performance gericht is? Puur show toch?

                                        No doubt dat de twintig duims velg beter verkoopt wel.

                                        Comment


                                        • Als het is voor de performance kan je best de originele 18'ers behouden. Iemand die deze velg koopt doet het voor een groot stuk ook voor de show.
                                          OO 00 OO

                                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X