Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E90 M3 Production Ends October 2011. E92/E93 M3 Produced Until At Least June 2012

The current BMW E90 generation is soon coming to an end, including the E90 M3 sedan. Based on the official BMW production schedule (see below), all E90 3-series and E90 M3 sedan production will cease in October 2011.

M3 coupe and convertible fans have some more time, however. The E92 M3 and E93 M3 will continue to be produced until at least June 2012 (along with the 3-series coupe and convertible). Whether they will be produced beyond June 2012 as 2013 model years is not yet known.

Moral of the story? Anyone interested in securing perhaps the last naturally aspirated M3 sedans, should place your orders in ASAP.

Thanks to Ryan Amico and Jimmy for production info.

Comment

• Comment

• Vette pics!

Comment

• Comment

• Wat een foto's

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Comment

• Iemand van hier?
              Een zilvergrijze M3 E36, met kuipzetels en rolkooi voor zover ik kon zien.
              Deze vloog me voor bij op de E19 richting de E40 vervolgens, rond 20:50u.
              Wat een geluid daar uitkwam, shit
              Ik wou hem nog proberen te zien in de horizon, maar tegen 190km/h lukt het helaas niet, hij was rap weg.

Comment

• Winkelhock e34 M5
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Zeer vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                    Zeer vet!
                    zelfs "nieuw bureaublad" vet
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Allé waarschijnlijk de laatste atmo M3.
                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                        Allé waarschijnlijk de laatste atmo M3.
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann

Lol, die staat sinds vorige week hier in mijn kast (met gele lichten). Toch alweer 7 (!) jaar geleden, die M3 GTR in wit-rood-blauw. De tijd vliegt!

Comment

• De neus van zo'n M3 GTR doet mij in bepaalde opzichten erg hard aan de E39 M5 denken.

Comment

• Die Granny Smith appelkleur is toch vreselijk lelijk hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                  De neus van zo'n M3 GTR doet mij in bepaalde opzichten erg hard aan de E39 M5 denken.
                                  ²²²²²²
                                  Was ik ook aan het denken toen ik die foto zag .

Een m3 in zo'n felle kleur vind ik wel iets hebben.
                                  Een van de weinige auto's waarop ik dat liever zie dan een saaiere kleur.

Comment

• Blijft toch een ongelooflijk ding die E61 M5

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Gaan er hier mensen naar het M-festival / 24u Nürburgring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann

Mijn all-time favourite BMW racer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Gaan er hier mensen naar het M-festival / 24u Nürburgring?
                                          M-festival?
                                          Meer info?

Comment

Working...
                                          X