Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iedereen content!

Comment

• Huh kunt ge een E92 M3 met schuifdak krijgen

Ik dacht dat het altijd zo een carbondakske was.
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Standaard, ja. Kosteloze optie = een glazen zonnedak in combinatie met een stalen dak in koetswerkkleur. Zo'n cadeau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Ik ga voor rechts
          En hierbij is men ook uitverkocht

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Knappe exemplaren!

Comment

• mijn favoriet

Comment

• Mooie reeks ///M's , alleen op de 1m Coupé hadden ze toch iets beter kunnen verzinnen voor die voorbumper imo.

Comment

• Wat vinden jullie van een volledige blacked out m5? hot or not?
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        Wat vinden jullie van een volledige blacked out m5? hot or not?
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Die achterlichten
                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Moar: http://shimfoto.ru/?p=1197

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            wat is dat met uw sper?
                            Profetische woorden Bleekemolen, 't is stuk!

edit: toch niet stuk!
                            Last edited by ; 17/08/2011, 19:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Wat vinden jullie van een volledige blacked out m5? hot or not?
                              + YouTube Video
                              Not...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                Not...
                                inderdaad.
                                Het ziet er slechter uit dan ik verwacht had,zo'n volledig zwarte M5 E60.

Comment

• Iemand die weet of een E46 M3 CSL OEM een carbon kofferdeksel heeft? Of is dat gewoon alu/metaal/blabla...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                    Iemand die weet of een E46 M3 CSL OEM een carbon kofferdeksel heeft? Of is dat gewoon alu/metaal/blabla...?
                                    Voor zo ver ik weet is dat carbon ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Voor zo ver ik weet is dat carbon ja

Het dak is duidelijk Ik vermoed door de vele carbon koffer replica's, dat het OEM idd ook wel carbon zal zijn..

Ik herinner me nog iets dat Clarkson in een Top Gear aflevering zei dat je in ieder geval niets zwaars op of in de koffer mocht zetten vanwege het carbon..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                        Het dak is duidelijk Ik vermoed door de vele carbon koffer replica's, dat het OEM idd ook wel carbon zal zijn..

Ik herinner me nog iets dat Clarkson in een Top Gear aflevering zei dat je in ieder geval niets zwaars op of in de koffer mocht zetten vanwege het carbon..
                                        Neenee, that's because the bottom of the trunk is made out of cardboard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Profetische woorden Bleekemolen, 't is stuk!

edit: toch niet stuk!
                                          Wat scheelt er mee?

Comment

Working...
                                          X