Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jammer dat daar geen driving footage van is. Revven is nog iets anders dan volgas accelereren. Naar je toe rijdend moet dat 't fenomenale intake sound geven
Ik zou het alvast niet aanraden: je hebt geen luchtfilter meer, hé.
Hoofdzakelijk bedoeld voor veel minder restrictie bij intake, homogenere vulling van de cilinders. Scheelt best wel wat qua vermogen. Intake-sound is een automatisch gevolg, eerder dan de bedoeling.
Ik zou het alvast niet aanraden: je hebt geen luchtfilter meer, hé.
Hoofdzakelijk bedoeld voor veel minder restrictie bij intake, homogenere vulling van de cilinders. Scheelt best wel wat qua vermogen. Intake-sound is een automatisch gevolg, eerder dan de bedoeling.
Jammer dat daar geen driving footage van is. Revven is nog iets anders dan volgas accelereren. Naar je toe rijdend moet dat 't fenomenale intake sound geven
Gij gaat langs de kustlijn garnalen scheppen met uw kar, ofwa?
Als ge ziet wat sommige tuners tegenkomen met hun lowbudget "ram air induction" met "open filters" en dergelijke, brrrrr. Goed om stationair wat te showen op een meeting, of wanneer het een kar betreft waarvan je na elke race toch de motor helemaal uiteen haalt en het budget dat allemaal netjes aan kan, maar voor de rest...
Gij gaat langs de kustlijn garnalen scheppen met uw kar, ofwa?
Als ge ziet wat sommige tuners tegenkomen met hun lowbudget "ram air induction" met "open filters" en dergelijke, brrrrr. Goed om stationair wat te showen op een meeting, of wanneer het een kar betreft waarvan je na elke race toch de motor helemaal uiteen haalt en het budget dat allemaal netjes aan kan, maar voor de rest...
True. Ik wil nog steeds een CSL airbox. Maar dat kost stukken van mensen
True. Ik wil nog steeds een CSL airbox. Maar dat kost stukken van mensen
't Is veel geld voor weliswaar een leuk pak extra intake sound ... maar ook veel extra verbruik. En mocht zo'n kar nu stock als een 3-pitter diesel klinken, je zou 't makkelijker overwegen, maar stock klinkt 'ie (wat mij betreft op de blik/metaalsound in de uitlaat na) toch best lekker, so...
Comment