4:50 was het toch efkes slikken. Mooi opgevangen wel en een chanceken dat er niemand voorbij ging op dat moment.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten4:50 was het toch efkes slikken. Mooi opgevangen wel en een chanceken dat er niemand voorbij ging op dat moment.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDe camera hangt in de auto van den Duits. Ik ben de wagen die zei, allé Duits toon eens wat je kan!
Ik zag het zo gebeuren dus gelukkig voor den Duits ging ik vol in de ankers zodoende ik hem kon ontwijken. Anders was 't daar een serieuze patat geweest.
Comment
-
ik zat mij net even bezig te houden met clipjes te vergelijken op youtube en M5 F10 vs GTR (2011) ziet er zo uit :
http://youtubedoubler.com/?video1=ht...ame=meahwahwah
M5 = godzilla
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKan iemand mij enkele afbeeldingen laten zien waar ik het verschil zie tussen normaal leder en vollino volleder bij een E9X M3 ?
Dank.
Twee versies: gewoon de zetels + deurinzetten (= normaal), en hetzelfde maar met de middenconsole (tot ca onder de armsteun) en de onderkant van het dashboard (maar zonder bekleding van 't latje rond de bekerhouders en 't paneel waarin de lichtknop zit). Het gewone Individual volleder (uit de optielijst) is hetzelfde als dat laatste, maar dan is het lijstje rond de bekerhouders en het paneeltje voor de lichtknop in dezelfde kleur uitgevoerd als het leder (maar 't is gespoten plastic). Bij het "echte" Individual (dus de Sonderwunsch) kan je ook 't HVAC-paneel in overeenstemmende kleur krijgen, en meer.
Comment
-
Gisteren 2 forummers op bezoek:
Comment
Comment