Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Ahzo, er gaat er eentje rijk trouwen

Die matzwarte M3 trouwens .
    BMW F10 535d
    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Comment

• Comment

• Z3M V12

BMW X5 45e

Comment

• Wat moet dat niet zijn met die V12 Geen gewicht & brute kracht.

Comment

• Blijft een zalige auto, jammer dat er zoveel tjoeningbakken van rondrijden.

BMW X5 45e

Comment

• idd zalige auto's zo'n e36 m3, heb al het geluk gehad om met 1tje te mogen rijden. Zalige rijbeleving
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Is voor mij een realistische droomwagen.
                  Vrijdag heb ik een trackday op zolder met een race klaargemaakt E36 328i. Zal voor mij de eerste keer zijn achter het stuur van een E36
                  BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Is voor mij een realistische droomwagen.
                        Vrijdag heb ik een trackday op zolder met een race klaargemaakt E36 328i. Zal voor mij de eerste keer zijn achter het stuur van een E36
                        is idd relaistische droomwagen al zie ik liever de e46 m3 maar die zijn nog steeds relatief duur

Comment

• Ook knap, vooral in deze kleur

BMW X5 45e

Comment

• BMW E46 M3 GTR straatversie:
                            4 ltr V8 met 400 - 450 pk. Door het gebruik van carbon en andere lichtgewicht materiaal weegt deze slechts 1363kgs ipv 1590kgs voor de standaard M3.
                            Nieuweprijs in 2002 was 229.000 $

BMW X5 45e

Comment

• ik ben niet zo aan dat gebroken geel phoenix gelb, geef mij maar een rode

Comment

• En die Z3 V12 met een belabberde ophanging die stamt van de E36 Compact

Comment

• BMW M8

BMW X5 45e

Comment

Ook knap, vooral in deze kleur

idd deze kleur zie ik ook graag, in torhout al paar keer een gespot al driftend
                                    maar zie nog steeds liever de laguna seca blauwe (alhoewel ik dit nog niet in het echt gezien heb)

Comment

BMW E46 M3 GTR straatversie:
                                      4 ltr V8 met 400 - 450 pk. Door het gebruik van carbon en andere lichtgewicht materiaal weegt deze slechts 1363kgs ipv 1590kgs voor de standaard M3.
                                      Nieuweprijs in 2002 was 229.000 $

iemand deze al in het echt gespot? zou graag zo een in actie zien heb er het 1:18 model van

Comment

• Ook knap, iemand bij mij in de straat had er eentje. Daarna heeft hij die laten herspuiten in het donkerrood. ook mooi
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                          iemand deze al in het echt gespot? zou graag zo een in actie zien heb er het 1:18 model van
                                          volgens de site waar ik die van heb gehaald, is deze nooit in productie genomen. En dat klopt ook wel denkik. Want ze weten ook niet hoeveel pk deze juist heeft, en veel valt er online niet van te vinden

edit: mss een kleine gelimiteerde serie dan toch:
                                          Xoilac trực tiếp bóng đá hôm nay, link xem bóng đá Xoilac TV miễn phí tốc độ cao cùng dàn bình luận viên bóng đá trực tuyến Xôi Lạc TV.
                                          Last edited by kefkie; 07/08/2012, 21:44.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X