Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de exclusiviteit tegen over de gewone M3 zeker.
Plus de gewichtsbesparende materialen, SMG bak, sterkere motor,...
Exclusiever inderdaad, en de nieuwprijs indertijd werd gerechtvaardigd door het gebruik van die gewichtsbesparende materialen, maar dan nog.
Ik vind er tussen de 35 en de 80 000 euro, neem gemiddeld 55-60k, dat was de nieuwprijs van de 'gewone' E46 M3 :p
Wat is er precies sterker aan de motor dan? Het enigste dat ik weet, is de carbon airbox. Ook 3.2 maar met 17pk meer. Heb nog nooit met eentje gereden dus vraag mij af of die écht zoveel beter is. Benieuwd alleszins.
Daarstraks heb ik een F10 5 reeks break gezien in Denderleeuw. Een zwarte met zwarte grill. Is dat niet van een forum member? Ik heb hem hier alleen al zien posten daarmee zet ik het hier.
Ik heb er geen meer , anders mocht je eens langskomen .
Een CSL is op elk punt net iets beter en specialer . Die wagen klopt gewoon op elk gebied .
Die was veel leuker om mee te rijden dan mijn RS4 en allround zelfs beter als mijn 996 GT3 . De GT3 is beter op het circuit maar een trut op den openbare weg om mee te rijden .
De CSL was iets trager op het circuit maar nog steeds zeer leuk en bruikbaar voor het dagelijks verkeer .
Comment