Kan iemand mij de overpricedheid van een E46 M3 CSL verklaren aub?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtende exclusiviteit tegen over de gewone M3 zeker.
Plus de gewichtsbesparende materialen, SMG bak, sterkere motor,...
Ik vind er tussen de 35 en de 80 000 euro, neem gemiddeld 55-60k, dat was de nieuwprijs van de 'gewone' E46 M3 :p
Wat is er precies sterker aan de motor dan? Het enigste dat ik weet, is de carbon airbox. Ook 3.2 maar met 17pk meer. Heb nog nooit met eentje gereden dus vraag mij af of die écht zoveel beter is. Benieuwd alleszins.
Comment
-
sterker was mss verkeerd uitgedrukt, krachtiger was beter .
voor de rest dacht ik dat die ook scherper stuurde. heb er ook nog niet mee gereden dus ik kan niet zeggen of die prijs rechtvaardig is.
Maar ik denk dat het vooral de exclusiviteit is dat die prijs wat in de hoogte houdt.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenWaarom staan die uitlaten bij die M6 zo ver uit elkaar terwijl die bij die M3 heel dicht bij elkaar staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenKan iemand mij de overpricedheid van een E46 M3 CSL verklaren aub?
Dan ga je het direct weten .
Beste en leukste wagen dat ik ooit gehad heb .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenRij eens met een "gewone" e46 M3 en dan met een CSL .
Dan ga je het direct weten .
Beste en leukste wagen dat ik ooit gehad heb .
Lol.
Daarom dus zou ik graag eens met een CSL rijden, zeer benieuwd naar het verschil
Comment
-
Ik heb er geen meer , anders mocht je eens langskomen .
Een CSL is op elk punt net iets beter en specialer . Die wagen klopt gewoon op elk gebied .
Die was veel leuker om mee te rijden dan mijn RS4 en allround zelfs beter als mijn 996 GT3 . De GT3 is beter op het circuit maar een trut op den openbare weg om mee te rijden .
De CSL was iets trager op het circuit maar nog steeds zeer leuk en bruikbaar voor het dagelijks verkeer .
Comment
Comment