Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Het BMW-snoepje van de week. Om even de turbo-activiteiten en driecilinders weer te vergeten. Weer een M3-project maar daarom niet minder bijzonder. BMW vond het na de coupé eigenlijk wel welletjes. De M3 was ook als cabrio en sedan verkrijgbaar maar die misten het o-zo belangrijke carbon dakje. Geen belangrijk onderdeel voor prestaties of alledaags […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIk heb er geen meer , anders mocht je eens langskomen .
Een CSL is op elk punt net iets beter en specialer . Die wagen klopt gewoon op elk gebied .
Die was veel leuker om mee te rijden dan mijn RS4 en allround zelfs beter als mijn 996 GT3 . De GT3 is beter op het circuit maar een trut op den openbare weg om mee te rijden .
De CSL was iets trager op het circuit maar nog steeds zeer leuk en bruikbaar voor het dagelijks verkeer .
indien niet, jammer want in dergelijke wagens is steeds de nodige belangstelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGoed dat smaken verschillen. Die witte M3 met fluoblauwe accenten vind ik spuuglelijk. (echt can't help it)
Comment
-
Ik vind die witte echt schitterend! Mooie, vrij opvallende maar niet over-the-top tuning (splitter, spoiler, motorkap, rolkooi, blauwe accenten). Heel mooi track speeltje imo.
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGoed dat smaken verschillen. Die witte M3 met fluoblauwe accenten vind ik spuuglelijk. (echt can't help it)
Ik hou wel van flashy dingen, maar deze combo vind ik nu ook niet echt geslaagd. Een zwarte met zo'n blauwe accenten zou wel vet zijn denk ik.
Comment
Comment