Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Het BMW-snoepje van de week. Om even de turbo-activiteiten en driecilinders weer te vergeten. Weer een M3-project maar daarom niet minder bijzonder. BMW vond het na de coupé eigenlijk wel welletjes. De M3 was ook als cabrio en sedan verkrijgbaar maar die misten het o-zo belangrijke carbon dakje. Geen belangrijk onderdeel voor prestaties of alledaags […]

Comment

• Nog steeds mijn favoriete M3, Wit, Carbon fiber dak met blauwe accenten.

Comment

• Een school voorbeeld van hoe "simpel", mooi kan zijn.

Comment

• Helemaal mee eens! Echt een super mooie M3!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                      Ik heb er geen meer , anders mocht je eens langskomen .
                      Een CSL is op elk punt net iets beter en specialer . Die wagen klopt gewoon op elk gebied .
                      Die was veel leuker om mee te rijden dan mijn RS4 en allround zelfs beter als mijn 996 GT3 . De GT3 is beter op het circuit maar een trut op den openbare weg om mee te rijden .
                      De CSL was iets trager op het circuit maar nog steeds zeer leuk en bruikbaar voor het dagelijks verkeer .
                      Heb je topics van je GT3 en RS4?
                      indien niet, jammer want in dergelijke wagens is steeds de nodige belangstelling
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• wel vet dat ze dat aanbieden voor amerikaanse klanten, die european delivery. Eerst nog even met de nieuwe aanwinst door europa knallen
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Goed dat smaken verschillen. Die witte M3 met fluoblauwe accenten vind ik spuuglelijk. (echt can't help it)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Goed dat smaken verschillen. Die witte M3 met fluoblauwe accenten vind ik spuuglelijk. (echt can't help it)
                                    Dacht al ... ben ik nu de enige die dit lelijk vindt

Comment

• Ik vind die witte echt schitterend! Mooie, vrij opvallende maar niet over-the-top tuning (splitter, spoiler, motorkap, rolkooi, blauwe accenten). Heel mooi track speeltje imo.

Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                      Zalig als je die kan afhalen daar. Ik wil daar ook naar toe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Goed dat smaken verschillen. Die witte M3 met fluoblauwe accenten vind ik spuuglelijk. (echt can't help it)
                                        Past wel bij dat Europese vlagske in de nummerplaat.

Ik hou wel van flashy dingen, maar deze combo vind ik nu ook niet echt geslaagd. Een zwarte met zo'n blauwe accenten zou wel vet zijn denk ik.

Comment

Working...
                                        X