Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
    Natuurlijk gasgeven met koude motor.. Wel zalig om te zien hoe enthousiast de mensen zijn. Ook de belevenis om hem met 23 anderen daar gaan af te halen lijkt me echt zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      Natuurlijk gasgeven met koude motor.. Wel zalig om te zien hoe enthousiast de mensen zijn. Ook de belevenis om hem met 23 anderen daar gaan af te halen lijkt me echt zalig
      idd en dan die hele trip voor de boeg
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Past wel bij dat Europese vlagske in de nummerplaat.

Ik hou wel van flashy dingen, maar deze combo vind ik nu ook niet echt geslaagd. Een zwarte met zo'n blauwe accenten zou wel vet zijn denk ik.
        Ik word een oude, nostaligische, klassieke zak en vind de mooiste M3's dus die met een "klassieke" combo. Mocht ik nu nog een M3 coupé bestellen, dan zou BMW Individual er zelfs de geborsteld alu raamomlijstingen op moeten kitten. Samen met een donkergroen metallic buitenkleur (nog altijd stapelgek van Porsche dunkelolive metallic) en binnenin oxydbraun en BMW Performance glanzend blank gelakte carbon interieurlijsten.

Maar 'k ben er gerust in dat die véél minder bekijks zou hebben op straat of op een meeting dan die wit-met-blauwe. Wat net een pluspunt is, in mijn ogen.

Comment

• Check out this M3 featuring ADV5.0 TrackFunction wheel.
          Wheels are 20" and finish in Brushed Aluminum w/ a Polished Step Lip!

Enjoy

Comment

• Leuk stuurtje!

Comment

• Deze E90 M3 staat op een set Satin Black HRE C93.

Comment

• Beemer Show. by DENNISVDMEIJS.NL Photography, on Flickr

vind deze zeer mooi met de M-kleuren
                Last edited by ; 19/09/2012, 22:35. Reden: correcte url

Comment

• Knappe kleur, die grijze. Jammer dat 'ie high gloss shadow line niet aanvinkte op de optielijst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten

Beemer Show. by DENNISVDMEIJS.NL Photography, on Flickr

vind deze zeer mooi met de M-kleuren
                    Hij maakt wel hele knappe foto's.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik word een oude, nostaligische, klassieke zak en vind de mooiste M3's dus die met een "klassieke" combo. Mocht ik nu nog een M3 coupé bestellen, dan zou BMW Individual er zelfs de geborsteld alu raamomlijstingen op moeten kitten. Samen met een donkergroen metallic buitenkleur (nog altijd stapelgek van Porsche dunkelolive metallic) en binnenin oxydbraun en BMW Performance glanzend blank gelakte carbon interieurlijsten.

Maar 'k ben er gerust in dat die véél minder bekijks zou hebben op straat of op een meeting dan die wit-met-blauwe. Wat net een pluspunt is, in mijn ogen.
                          Van mij mag zo'n M3 wel opvallen. En ik ben dan nog 5 jaar ouder als u.

Comment

• Neen, ik vind deze ook strontlelijk..

Comment

• Comment

• Comment

• op zwitserse m3 e46, lijkt me ander geel dan het phoenix gelb, alleszinds knapper want phoenix gelb is te licht van geel
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• The 1M is a fantastic little car with huge tuning potential.
                                    However it’s OEM wheels never quite did it for us and apparently many of our clients agree.
                                    Here is a recent example submitted to us from a customer that decided his car needed a little ADV.1 upgrade to set it off.
                                    The wheels are a Monoblock SL version of the ADV5.2.1 wheel for maximum weight reduction.
                                    The car runs a staggered 20″ setup and the Titanium wheel finish compliments the white car perfectly!

Enjoy

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Van mij mag zo'n M3 wel opvallen. En ik ben dan nog 5 jaar ouder als u.
                                        Gij zit al in uwe midlife crisis?

Comment

• Comment

Working...
                                          X