da is eens deftige tjoening
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenNiiiiiceeee ..... is dit estoril blauw, of een custom kleur...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichtennu even iets anders kan iemand mij zeggen of het koetswerk van de F10 M5 breder is dan de gewone
F10 ?? Zou graag tegen de zomer de originele M5 velgen (19') monteren en achteraan is dan 10'
zou dat lukken ??
En natuurlijk staven we dit met wat foto's. Ziehier een F11 520d met de 20" M5 velg styling 343.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Miljaar, nu ik uw post beter lees, nu zie ik dat je niet de 20", maar de 19" velgen bedoelt.
Maar, ook deze velgen passen dus perfect.
Ook hiervan heb ik wat foto's gevonden.
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenOk bedankt ! Vind die 19 ers de mooiste
Velg voor de F10. Van waar heb je die
Foto's ?Forum for BMW 1-Series 3-Series 5-Series 7-Series M3 M5 M6 Z4 X1 X3 X5 X6 Z2 Z4 325i 330i 335i 535i 550i 755i BMW Forums
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenHet is vooraan wel 9' in pl v 8,5 en achteraan 10 in pl v 9 + nog eens
10mm in de et waardes maar in kan ook
4 x de 9' nemen. Er is immers geen verschil in de concave van de velg.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMiljaar, nu ik uw post beter lees, nu zie ik dat je niet de 20", maar de 19" velgen bedoelt.
Maar, ook deze velgen passen dus perfect.
Ook hiervan heb ik wat foto's gevonden.
Comment
-
Persoonlijk vind ik ze minder knap. Ik blijf mijn velgen styling 356 nog steeds de knapste OEM 20'ers vinden voor de 5 met een M-sportpakket.OO 00 OO
Comment
-
Als ik de foto's op M5post bekijk dan vind ik de achterste te breed. Voor mij moet de velg toch iets in de carrosserie zitten
anders zou het al rap te veel "tuning" zijn.
Dus voor mij gaat het 4 x de 9'' worden. dan is dat vooraan 0,6cm breder en achteraan 1,1 cm breder = perfekt.
de originele bandenmaat (245 / 275) zal daar ook goed op passen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenAls ik de foto's op M5post bekijk dan vind ik de achterste te breed. Voor mij moet de velg toch iets in de carrosserie zitten
anders zou het al rap te veel "tuning" zijn.
Dus voor mij gaat het 4 x de 9'' worden. dan is dat vooraan 0,6cm breder en achteraan 1,1 cm breder = perfekt.
de originele bandenmaat (245 / 275) zal daar ook goed op passen.
Dat wil zeggen dat tov de 'gewone' BMW velgen deze M5 velg vooraan 1mm breder zijn naar buiten toe, en de velgen achteraan 10mm. Ik heb nu spacers van 12mm, dus deze M5 velg zal achteraan nog 2mm minder breed zijn naar buiten toe. Ze steken dus niet uit, want dat vind ik ook zeer lelijk. Ik vind het nu bij mijn auto perfect. Ik illustreer het met een paar foto's.
Een eerste foto is van de 20" velg van de M5 die ik gisteren al postte. Hier ie je duidelijk dat de velg niet uit de wielkassen steekt.
Een tweede foto is dus bij mijn auto.
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk zou die 345M velgen zeer miniem laten affrezen zodat ze iets smaller staan en dit moet schitterend zijn..OO 00 OO
Comment
-
De maat van de banden is ook niet juist. De banden zijn 'dikker' van flank. Als je uiteindelijk toch beslist om voor- en achteraan 9" te leggen, dan zou ik niet banden 265/40/19 van de M5 nemen, maar wel 275/35/19. Deze kan je ook als runflat krijgen. Als je dan toch ook de brede velgen achteraan legt, dan zou ik daar kiezen voor bandenmaat 295/30/19.
En wat deze wagen zeker nodig heeft met deze velgen is een deftige verlaging. Mijn wagen is verlaagd met AC Schnitzer verlagingsveren. Ik ben daar zeer tevreden van.Last edited by BMWMB; 30/10/2012, 21:58.OO 00 OO
Comment
Comment