Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Comment

• Knappe films

Comment

• G-Power BMW M3 GTS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            G-Power BMW M3 GTS.

Beest!

Comment

• Zou die 82,5km non-stop gedrift hebben? of zou het met pauzes geweest zijn tot de band op was?

Comment

• Hi,

Ik zit zwaar te overwegen om een M6 aan te schaffen, maar lees hier op de forums dat er toch wel wat risico's aan verbonden zijn ivm opblazen van de motoren en slecht werkende SMG's.
                Is dit echt het geval,het is wel raar dat de wagens voor een in mijn ogen lage prijs verkocht worden op het internet (gemiddeld 30k voor wagens van rond de periode 2005 - 2006).
                Als je dan op internet naar de gebruikers ervaringen kijkt hebben ze er niets dan lof over.
                Ik begrijp wel dat zulke high performance cars hun onderhoud nodig hebben, maar als je dit stipt volgt moet dat toch voldoende zijn lijkt me.

En wie weet het beter dan de M-lovers he
                graag raad ?
                Ben van plan om volgende week de 4 mzessen die te koop aangeboden worden op autoscout voor +/- 30k te gaan bezichtigen.
                Op wat moet ik zeker letten?

alvast bedankt..

Comment

• T'is een epische machine, dat is zeker. Weinig of niets kan tippen aan de aanhoudende acceleratie die deze motoren in petto hebben.
                  SMG bak en koppeling zijn zonder meer de zwakke punten, beide M V10 eigenaars die ik heb gekend, hebben hier 2 tot 3 maal toe nieuwe koppelingen moeten steken en één van hen zelfs 2 maal een nieuwe boite dacht ik. Uiteraard was dat toen garantie, maar dat is iets waarmee jij geen rekening mag houden.
                  Ondanks deze ongemakken ben ik ervan overtuigd dat geen van beiden spijt heeft zo'n kar ooit aangekocht te hebben, al is het wel een lopende rekening aan brandstof en rubber, en lijd je uiteraard gi-gantische waardeverlies als eerste eigenaar.

Motoren heb ik inderdaad ook al weten stukdraaien maar ik denk dat je dit best wel kan voorkomen. Ik sluit me dan ook aan bij het advies van DUR0N - die intussen ook de nodige ervaring heeft met dit soort wagens - om meer dan voorgeschreven op onderhoud te gaan, eventueel op regelmatige basis een compressie- en lektest te laten doen op het blok en tot slot de drang weerstaan om gebruik te maken van de launch control.

Wees vooral bereid er de nodige centen (preventief) in te steken, en dan heb je 'de laatste der mohikanen' onder je gat. Er zijn snellere spelers op de markt, maar ik ben nog niks tegengekomen dat dezelfde beleving opwekt als je met een ware F1 sound op de achtergrond in 507pk modus door de 5.000 rpm gaat en als het ware nog een duwtje in de rug bijkrijgt tot 8.000 rpm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk Berichten
                    Hi,

Ik zit zwaar te overwegen om een M6 aan te schaffen, maar lees hier op de forums dat er toch wel wat risico's aan verbonden zijn ivm opblazen van de motoren en slecht werkende SMG's.
                    Is dit echt het geval,het is wel raar dat de wagens voor een in mijn ogen lage prijs verkocht worden op het internet (gemiddeld 30k voor wagens van rond de periode 2005 - 2006).
                    Als je dan op internet naar de gebruikers ervaringen kijkt hebben ze er niets dan lof over.
                    Ik begrijp wel dat zulke high performance cars hun onderhoud nodig hebben, maar als je dit stipt volgt moet dat toch voldoende zijn lijkt me.

En wie weet het beter dan de M-lovers he
                    graag raad ?
                    Ben van plan om volgende week de 4 mzessen die te koop aangeboden worden op autoscout voor +/- 30k te gaan bezichtigen.
                    Op wat moet ik zeker letten?

alvast bedankt..
                    Ik zou een V10 M5/M6 alleen kopen als ik minstens 2 jaar garantie heb.
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Die 2 jaar kan je niet verkrijgen door 2 de hands te gaan kopen denk ik.
                      Wat een garage wel moet doen is één jaar op motor en boite dacht ik.
                      Natuurlijk zijn er die dan de wagen verkopen in opdracht van de klant en dus geen garantie geven, maar daar pas ik dan voor.
                      Zou op zijn minst één jaar garantie moeten krijgen anders gaat het feestje niet door.

Comment

• Premium Selection kopen in DE lijkt me het verstandigste en er zijn mogelijkheden om nog garantie bij te kopen. De meerkost voor die garantie is een stuk goedkoper dan brokken aan blok en/of SMG.

Dan ben je voor 4 jaar gerust!
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Dat wist ik niet dat dit mogelijk was, dat is inderdaad ook een optie.
                          bedankt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                            Premium Selection kopen in DE lijkt me het verstandigste en er zijn mogelijkheden om nog garantie bij te kopen. De meerkost voor die garantie is een stuk goedkoper dan brokken aan blok en/of SMG.

Dan ben je voor 4 jaar gerust!
                            Tenzij het in DE anders is, kan je slechts uitgebreide garantie kopen op een wagen tot max 18 maanden oud meen ik me te herinneren.

Comment

• Als ik me niet vergis vermijd je best de 2005/2006 modellen.
                              Die hebben een bepaalde terugroepactie gehad als ik het mij nog goed kan herinneren, en die smg's werden als zeer onbetrouwbaar beschouwd.
                              De 2007+ modellen zouden een stukje betrouwbaarder moeten zijn.
                              -

Comment

• wij hebben onlangs nog op een x5 van bijna 5 jaar oud 2 jaar extra garantie genomen bij bmw. Dit dekt alle niet slijtage kosten en ik meen dat we iets van een 1000 euro betaald hebben, dus dat is niet zot. Wagen moet wel atijd bij bmw onderhouden zijn en max 5 jaar en max 150km hebben. Dus zoek zeker naar een m6 met garantie!!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• e46 m3 blijft tijdloos mooi e, niet te geloven dat die meer dan 10 jaar oud is ondertussen. En de bbs ch's staan er zeer mooi onder. Klein puntje, die nummerplaat ziet er wat "raar" uit precies.

Comment

Working...
                                          X