Oorspronkelijk geplaatst door Coussee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Voor een wagen van een jaar of 6 oud, meer dan 4000€ betalen en elk jaar nog eens 1000€ gewoon om te mogen rijden op onze prachtige wegen...Dat was vroeger te veel geld en nu te veel !
Volgde het vroeger niet zo op, betaalde je 3 jaar geleden ook al zoveel geld voor een 6jaar oude wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenIdem zoals blackhorse zegt! Zwaarde wagens gaan nu goedkoper tweedehands de deur uit.
Vandaag gewoon 3 E60 M5 zien rijden :o
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenVOor mij de Z4M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jpeeters Bekijk BerichtenKan ik volledig beamen. Heb me er dan ook net eentje gekocht ;-)2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenNice, je mag hem altijd eens voorstellen bij mij duitse auto
Comment
-
-
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenNice, je mag hem altijd eens voorstellen bij mij duitse autoOorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten+1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jpeeters Bekijk BerichtenKomt eraan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenKnap B3noît! Wanneer stel je je nieuwe bolide voor?
De M3 is er eigenlijk in eerste instantie als weekendwagen voor m'n vader
Topic staat op AM en BB al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenThx. Begrijp me niet verkeerd, de 320 blijft wel degelijk. Zeer tevreden van m'n auto
De M3 is er eigenlijk in eerste instantie als weekendwagen voor m'n vader
Topic staat op AM en BB al
erg knappe wagen btw!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenKent er iemand hier eig de naam van de velgen die ori onder de m3 warsteiner zaten ?
Comment
Comment