Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• BMW M5 E61 by poolhaas1, on Flickr
        BMW M5 E60 by poolhaas1, on Flickr
        BMW M4 F82 by poolhaas1, on Flickr
        BMW M3 E92 by poolhaas1, on Flickr
        BMW M3 E46 by poolhaas1, on Flickr

Comment

• Die witte M4 is de eerste niet fabriek's auto op de ring naar mijn mening, ben ze nog niet eerder tegen gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Die witte M4 is de eerste niet fabriek's auto op de ring naar mijn mening, ben ze nog niet eerder tegen gekomen.
            Er was nog een mosterdkleurig (of hoe noemt dat ) exemplaar aanwezig, die zat wel met stickers beplakt dus weet niet of die particulier is.
            Jij bent dan fotograaf van tourifotos.de neem ik aan? Zul je ook wel regelmatig daar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
              Er was nog een mosterdkleurig (of hoe noemt dat ) exemplaar aanwezig, die zat wel met stickers beplakt dus weet niet of die particulier is.
              Jij bent dan fotograaf van tourifotos.de neem ik aan? Zul je ook wel regelmatig daar zijn.
              Nee, ik ben geen fotograaf, dat is niet aan mijn besteed, heb er het geduld niet voor, daarom bewonder ik jouw foto's.

Comment

• Tja, daar kruipt tijd in, zeker om de juiste plaats te vinden en het goede materiaal aan te kopen.
                Dit was bv. een van mijn eerste fotos van een BMW M een paar jaar terug.

Comment

• You have improved, Sir.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Die witte M4 is de eerste niet fabriek's auto op de ring naar mijn mening, ben ze nog niet eerder tegen gekomen.
                          Toch niet... ben al op 13/7 en toen was er nog eentje

Comment

• Comment

• Drifter M5

Franse nr plaat?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zou er ooit een nieuwe m3 break worden gelanceerd, iemand een idee?

Comment

• Kans is héééél klein. Is gewoon te weinig publiek voor.
                                        Daarom ook dat ze gestopt zijn met een M5 Touring te produceren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                          Zou er ooit een nieuwe m3 break worden gelanceerd, iemand een idee?
                                          Alpina B3 is wél in break... met optionele LSD en 4WD...

Comment

Working...
                                          X