Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Alleen in een veel betere kwaliteit.
    Veel beter dan BBS zal het toch niet komen. Niet voor niets dat BBS wielen levert voor erg veel supercars en de racerij. HRE is meer een show merk in tegenstelling tot BBS, wat meer performance gericht is.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• De meeste BBS wielen zijn lood zwaar, dus weinig performance gericht als je het mijn vraagt.

Comment

De meeste BBS wielen zijn lood zwaar, dus weinig performance gericht als je het mijn vraagt.
        Wat? Je hebt duidelijk nog veel opzoekwerk te doen. Dus Porsche, BMW, Audi, Ferrari etc werken dus samen met BBS omdat het zware wielen zijn Ik heb hier uitgebreid onderzoek naar gedaan, en hoop er toch iets over te weten. BBS is van het beste en sterkste/degelijkste merk op de markt.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Pure Motorsport wielen is een heel ander verhaal dan straat wielen, en daar heb ik het over, niet de motorsport wielen.

Comment

Pure Motorsport wielen is een heel ander verhaal dan straat wielen, en daar heb ik het over, niet de motorsport wielen.
            Ik ook. Die merken verkiezen BBS op hun straatwagens ook. HRE is duurder omdat het custom wielen zijn, maw je kan ze op maat laten maken, honderd kleurtjes kiezen, enz... Mooi voor show, dat wel. Zeker niet lichter of degelijker dan BBS.

Comment

• This BMW 1M Looks Simply Ferocious On Matte Black Rims.

As one of the "purest" modern-day BMWs, the 1M serves as proof that you don't need a lot of power or a great deal of exterior mods to put together an

Comment

• Comment

• Black rims, hugh ones ;-)

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Door velen wordt de BMW e46 M3 Coupé Sport Leichtbau gezien als de állerbeste rijdersauto. Maar doordat er slechts een beperkt aantal M3 CSL’s uit de fabriek is gerold, is het inmiddels een heus verzamelstuk geworden. We gingen ermee rijden om uit te vinden of de M3 CSL écht zo magisch is. Laten we om […]

Comment

• BMW M5 by atomic80, on Flickr

Comment

• Een BMW rijder kan toch echt niet parkeren hé.

Comment

• Afgelopen donderdag op Zolder

Bmw M3 E92 goin' sideways by korneeldebruyn, on Flickr

Bmw M3 E92 Track Focused by korneeldebruyn, on Flickr

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten

knap toch zo'n E30 M3.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X