Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMooie kleur, zou dat een wrap zijn?There are Pretenders among us.....
Comment
-
Ik heb Recaro CS Performance Edition in mijn E46 M3 laten plaatsen.
Die zitten echt ongelofelijk goed.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk heb Recaro CS Performance Edition in mijn E46 M3 laten plaatsen.
Die zitten echt ongelofelijk goed.
Btw, met of zonder airbags
Zouden ook een mooie up-grade zijn, in mijn zwart/rode interieur.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Waar heb je dat laten doen. ??
Zouden ook een mooie up-grade zijn, in mijn zwart/rode interieur.
De Performance Edition is een limited edition, maar je kan er nog net bestellen denk ik“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
PM
De Performance Edition is een limited edition, maar je kan er nog net bestellen denk ikThere are Pretenders among us.....
Comment
Comment